Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 05:24

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: naar de rechter
BerichtGeplaatst: wo 24 jan 2007 10:31 
Offline

Geregistreerd: wo 11 okt 2006 20:01
Berichten: 26
ik heb mijn surfen bellen onbeperkt op 17 -10-2006 geinstalleerd,
tot op heden: kilo's correspondentie, telefoon nog steeds analoog,
portering nog steeds niet gelukt, al zo vaak gepobeerd, krijg verkeerde
fakturen , mijn telefoon lijn is gewoon bagger, krakende lijn, dode lijn,
wegvallen, opeens bij bellen zit er een andere beller op de lijn etc....
Dit alles zou te maken hebben met een "administratieve fout"iemand bij hetnet heeft mijn abonnement eventjes teruggedraaid, waardoor er in dit
tijdperk van automatisering niemand meer is bij het net om dit te corrigeren.....Ik wil gewoon een werkend product, dus binnenkort dient er
een kort geding. :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: naar de rechter
BerichtGeplaatst: wo 24 jan 2007 15:25 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
luca s schreef:
Ik wil gewoon een werkend product, dus binnenkort dient er
een kort geding. :oops:


Er is niet een andere oplossing mogelijk tussen beide partijen ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 24 jan 2007 20:48 
Offline

Geregistreerd: wo 11 okt 2006 20:01
Berichten: 26
nee, helaas ik ben al maanden bezig, van kastje naar de muur, brieven,
mailen, vaak geen reactie, nooit worden teruggebeld enz. enz., klachten blijven, ook mijn advocaat komt er niet doorheen, dus laat dan de rechter maar oordelen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 24 jan 2007 21:54 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Toch nog een vraag:wat is exact het probleem ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 24 jan 2007 21:54 
Offline

Geregistreerd: wo 24 jan 2007 01:46
Berichten: 18
luca s schreef:
dus laat dan de rechter maar oordelen.


Ben benieuwd hoe dit afloopt, zou je ons op de hoogte willen houden aub?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 26 jan 2007 09:51 
Offline

Geregistreerd: wo 27 dec 2006 07:42
Berichten: 79
Woonplaats: Westervoort
Poweruser schreef:
luca s schreef:
dus laat dan de rechter maar oordelen.


Ben benieuwd hoe dit afloopt, zou je ons op de hoogte willen houden aub?


Ik ben nu al ruim 5 maanden bezig met die Kl...... Z....
Maar ik ben nu snel verlost van dit alles.

Mijn Contract wordt ontbonden door KPN.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 30 jan 2007 00:50 
henri-aalten schreef:
Poweruser schreef:
luca s schreef:
dus laat dan de rechter maar oordelen.


Ben benieuwd hoe dit afloopt, zou je ons op de hoogte willen houden aub?


Ik ben nu al ruim 5 maanden bezig met die Kl...... Z....
Maar ik ben nu snel verlost van dit alles.

Mijn Contract wordt ontbonden door KPN.


whatever


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 30 jan 2007 11:21 
Offline

Geregistreerd: do 02 nov 2006 10:47
Berichten: 261
AKA47 wat bedoel jij met je reactie ik volg het even niet?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 02 feb 2007 10:24 
Offline

Geregistreerd: wo 11 okt 2006 20:01
Berichten: 26
Maarten schreef:
Toch nog een vraag:wat is exact het probleem ?


De portering lukt niet, blijf de analoge lijn houden, verder heeft een medewerker van hetnet mijn abonnement deels teruggedraaid en in dit
tijdperk van automatisering is dat blijkbaar niet meer te herstellen.
Al diverse malen dat porteringsnummer gebeld, krijg de melding dat alles
goed is door gekomen, maar uiteindelijk blijkt er in de centrale dit
niet omgezet te worden, wordt daar ook totaal niet van op de hoogte gehouden, er komt verder geen enkele reactie van hetnet, ook als ik naar
Primafoon winkel ga, wordt alles netjes genoteerd, we sturen een monteur langs of ik ga dit even helemaal voor u uitzoeken, ook hier gebeurd er totaal niets..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 02 feb 2007 10:24 
Offline

Geregistreerd: wo 11 okt 2006 20:01
Berichten: 26
Poweruser schreef:
luca s schreef:
dus laat dan de rechter maar oordelen.


Ben benieuwd hoe dit afloopt, zou je ons op de hoogte willen houden aub?


doe ik.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 02 feb 2007 11:02 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
@luca s:Maw als er wel een monteur zou komen en iemand zou onderzoek plegen in de centrale wat er evntueel niet goed zou zijn en er is een vorm van communicatie,dan zou het wellicht heel anders gelopen zijn ?!

Als je verhaal klopt,en ik heb geen reden om daaraan te twijfelen,dan is dit een gemiste kans van KPN :?: :!:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 02 feb 2007 15:19 
Offline

Geregistreerd: wo 11 okt 2006 20:01
Berichten: 26
Maarten schreef:
@luca s:Maw als er wel een monteur zou komen en iemand zou onderzoek plegen in de centrale wat er evntueel niet goed zou zijn en er is een vorm van communicatie,dan zou het wellicht heel anders gelopen zijn ?!

Als je verhaal klopt,en ik heb geen reden om daaraan te twijfelen,dan is dit een gemiste kans van KPN :?: :!:



Ik heb het nog niet eens gehad over de foutieve fakturering, ik heb een overeenkomst voor surfen en bellen onbeperkt (4mb) en krijg nog steeds
fakturen van kpn voor bel en abonnementskosten verder wordt er een adsl snelsurfen automatisch van mijn rekening afgeschreven....
De vraag is of een monteur dit kan oplossen, dit is een administratief/automatiserings probleem/fout.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 02 feb 2007 16:16 
Offline

Geregistreerd: wo 27 dec 2006 07:42
Berichten: 79
Woonplaats: Westervoort
luca s schreef:
Maarten schreef:
@luca s:Maw als er wel een monteur zou komen en iemand zou onderzoek plegen in de centrale wat er evntueel niet goed zou zijn en er is een vorm van communicatie,dan zou het wellicht heel anders gelopen zijn ?!

Als je verhaal klopt,en ik heb geen reden om daaraan te twijfelen,dan is dit een gemiste kans van KPN :?: :!:



Ik heb het nog niet eens gehad over de foutieve fakturering, ik heb een overeenkomst voor surfen en bellen onbeperkt (4mb) en krijg nog steeds
fakturen van kpn voor bel en abonnementskosten verder wordt er een adsl snelsurfen automatisch van mijn rekening afgeschreven....
De vraag is of een monteur dit kan oplossen, dit is een administratief/automatiserings probleem/fout.


En KPN maar roepen, het gaat maar bij 5 % van de aansluitingen fout !!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 02 maart 2007 23:22 
Offline

Geregistreerd: wo 27 dec 2006 07:42
Berichten: 79
Woonplaats: Westervoort
Overgang van Surfen en Bellen van Het Net naar ADSL direct van KPN duurd nu al meer dat 6 weken

Heb al 3 keer een brief gehad dat er een KPN monteur langs moet komen, zij konden mij niet bereiken op het telefoonnummer, dat zij zelf al weken geleden hadden afgesloten.

Zij maken geen fouten, maar Blunders op blunders.
Ik moet nu volgens de KPN nog een keer 4 weken wachten.

In totaal dus 10 weken wachten op een ADSL aansluiting.
Maar wel rekeningen blijven sturen.

Wat e en S kls


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 03 maart 2007 00:01 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
henri-aalten schreef:
Heb al 3 keer een brief gehad dat er een KPN monteur langs moet komen, zij konden mij niet bereiken op het telefoonnummer, dat zij zelf al weken geleden hadden afgesloten.


Tja de bekende wet van ....

Mocht je de moed nog bijeen kunnen rapen dan zou ik toch nog een keer telefonisch contact zoeken op een vroeg tijdstip in de ochtend of later op de avond maar misschie denk je hier zo het `jouwe´ bij :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling