Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 00:02

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: onleesbare rekening
BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2007 18:56 
Offline

Geregistreerd: wo 17 jan 2007 14:42
Berichten: 68
Krijgen jullie ook nog steeds een "onleesbare" rekening per mail?

Ik dacht eerst dat het aan m'n MAC lag maar er schijnen ook Windows gebruikers problemen mee te hebben.

Is dat nog steeds niet opgelost of heb ik wat gemist?


Juul


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2007 19:06 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Dat is al heel lang een bekend probleem.
Overal lees je dat, ook hier als je het kunt vinden... 8)

Ik gebruik al jaren Outlook Espress en heb die problemen niet.
Ik geloof dat ik de enige ben.... :shock:

En printen? Helpt dat?

M.v.g,
Robèrt


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2007 19:59 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
er is een simpele oplossing om alsnog de rekening te bekijken.

ga naar: https://service1.breedbandportal.kpn.co ... voice.aspx voer hier u gebruikersnaam in en wachtwoord. dan kunt u zonder moeite bekijken wat de rekening is en de huidige bel status bekijken.

let op! het kan zijn dat u nog geen gebruikersnaam heeft. dan even bellen met uw isp en die kunnen u doorverbinden naar rekening afdeling van kpn. daar krijgt u hem alsnog.

veel sucses.


groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2007 20:17 
Offline

Geregistreerd: wo 17 jan 2007 14:42
Berichten: 68
marcel234 schreef:
er is een simpele oplossing om alsnog de rekening te bekijken.

ga naar: https://service1.breedbandportal.kpn.co ... voice.aspx voer hier u gebruikersnaam in en wachtwoord. dan kunt u zonder moeite bekijken wat de rekening is en de huidige bel status bekijken.

let op! het kan zijn dat u nog geen gebruikersnaam heeft. dan even bellen met uw isp en die kunnen u doorverbinden naar rekening afdeling van kpn. daar krijgt u hem alsnog.

veel sucses.



groet marcel.

OK Marcel.
vraag:waarom sturen de jongens en meisjes dan toch steeds stug een onleesbare rekening?


Juul


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2007 22:49 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Die mooie link, is die alleen voor KPN-direct klanten?
Of ook voor Planet en HetNet klanten?

Ziet er zo al veel duidelijker/handiger uit dat andere sites.

M.v.g,
Robèrt


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2007 22:52 
Offline

Geregistreerd: wo 03 jan 2007 23:13
Berichten: 18
onleesbare rekening heb ik wel van planet(mijn ouders) maar ik lees mail via thunderbird. KPN geen probleem.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2007 23:11 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Robèrt schreef:
Die mooie link, is die alleen voor KPN-direct klanten?
Of ook voor Planet en HetNet klanten?

Ziet er zo al veel duidelijker/handiger uit dat andere sites.

M.v.g,
Robèrt


deze link is ook voor planet en hetnet klanten. dus je kan hier je ipb nota inkijken, maar ook (!!) kan je bekijken wat je verbeld hebt tot op heden :wink:


groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2007 23:22 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Via MijnKPN kan ik ook zien wat ik al verbeld heb tot de volgende rekening.
Zodra ik een rekening krijg zijn de gegevens daar verdwenen en kan ze niet meer opvragen, er is geen historie.
Dat gaat bijzonder onhandig en is vaak erg langzaam.
Ik kan het wel gemakkelijk downloaden in Excel maar heb nooit alles van een periode.

Maar nu de vraag aan de Helpdesk...
Hoe heet deze pagina? Hoe weet de medewerker wat ik bedoel?
Als ik vraag om de breedbandportal is dat voldoende?

M.v.g,
Robèrt


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 05 apr 2007 12:18 
Offline

Geregistreerd: do 12 okt 2006 20:12
Berichten: 77
Je vraagt gewoon aan de helpdeskmedewerker om een wachtwoord in te stellen voor de breedbandportal om online jouw rekening te bekijken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 05 apr 2007 14:03 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
magik schreef:
Je vraagt gewoon aan de helpdeskmedewerker om een wachtwoord in te stellen voor de breedbandportal om online jouw rekening te bekijken.


Gôh, ik bel eens met de Helpdesk....
Ik bekijk de rekening wel via mijn oude MijnKPN link.

Ik moet zoveel keuzemenu's af dat ik het maar opgaf...

M.v.g,
Robèrt


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling