Vangpagina kán betekenen dat je overgaat naar VDSL. En geloof mij, helpdesk zou echt gewoon moeten kunnen zien of je overgaat naar VDSL.
Het feit dat je een vangpagina krijgt kan ook betekenen dat je van ADSL naar ADSL2+ gaat. Ik wil je in ieder geval aanraden om je Experia Box nog niet te resetten. Ik neem aan dat telefonie nu nog werkt. Op het moment dat je gaat resetten gaat je EB terug naar fabrieksinstellingen, daarmee worden ook je SIP gegevens uit het modem gehaald (inloggegevens voor VoIP).
Omdat je EB nu niet kan aanmelden (lijngegevens nog niet bekend oid) kan de EB ook geen contact maken met de
TSM, een soort van server waar je SIP gegevens zijn opgeslagen, en ze dus ook niet opnieuw in het modem zetten. Gevolg, geen internet EN geen telefonie.
Vangpagina hoort vanzelf weg te gaan. Als je sync verdwijnt (lampje DSL gaat uit) sluit dan even de TG789 aan, kijk of die wel sync krijgt (lampje broadband), gaat dat broadband wel branden is het toch VDSL geworden. Mocht je om wat voor reden de helpdesk nog weer moeten spreken ivm de vangpagina, en ze vragen om het modem te resetten, vraag dan eerst 10x of de technische levering al wel voltooid is!!
Edit: Oh ja, zolang je IPB of iets met iTV hebt zit je vast aan de EB. Mocht je je SIP gegevens kunnen bemachtigen kun je kijken naar iets anders, maar dat is voor de meeste mensen nagenoeg onmogelijk.