vankooten schreef:
Net de helpdesk weer aan de telefoon gehad omdat de box zich weer herstartte midden in een telefoongesprek.
Volgens de helpdesk medewerker is het normaal dat de box zichzelf 1x per dag opnieuw aanmeld.
Zelf vind ik dit NIET normaal en zeker niet midden op de dag.
Ook 's nachts niet. Je zult maar net 112 hebben gebeld voor een ambulance, ofzo.
Maar....als het normaal is dan hebben dus alle IPB bellers met een thomson-box ditzelfde gedoetje en zal er dus bij niemand een uptime te zien zijn van meer dan 24 uur.
Is dit zo????
Als ik in mijn interface van de box kijk dan is het inderdaad nooit erg lang.
Het langste wat ik gezien heb is 4 dagen + wat losse uurtjes.
Hebben meer mensen "last" van een dagelijkse reset, of heeft een HD medewerker mij weer iets op de mouw gespeld.
Er is in ieder geval wel een tcket aangemaakt.
Dit is inderdaad niet normaal, het mag niet voorkomen dat de experiabox ineens de verbinding verbreekt.
Het kan natuurlijk wel eens gebeuren. I.V.M met een onderhoud of iets dergelijks.
In uw geval moet de helpdesk uw signaal testen, ook kan hij kijken naar het verloop van een aantal dagen terug.
Kan de medewerker niets vinden dan word uw probleem doorgestuurd naar de technische dienst, dan kan het zijn dat
er een monteur word gestuurd. Ook kunt u mij een privebericht sturen zodat ik er voor u naar kan kijken.
Mvg