esta schreef:
hallo gebruikers van deze thomson 780 wl
ik wil mijn firewall uitschakelen maar dit wil niet heb gebeld met de helplijn maar deze willen mij het pasword niet geven
dus misschien is er iemand die het weet wie kan mij helpen voor de rest draait alles goed maar 1 programma werkt niet en dat is radmin dit programma heb ik nodig voor mijn bedrijfje dit programma word namelijk tegen gehouden door de firewall en nu denken jullie misschien
neem een ander programma maar dit programma draait bij al mijn klanten ik gebruik dit programma voor koelinstallatie en verwarming op afstand te besturen wie kan mij helpen alleen serieuze antwoorden graag
heb de poorten ook al geforward help niks gewone adsl modem router er achter gedaan en het werkt maar nu kun je niet meer bellen wie helpt
alvast bedankt
Kan het me niet voorstellen heb het zelf draaiend gehad met de speedtouch 510 met dezelfde software in de modem. Je moet alleen ff goed zoeken welke poorten je nodig hebt. Bij mij stond de firewall ook gewoon aan.
Poort 4899 TCP en UDP en dan zorgen dat je hem goed forward. Die box is daar onwijs omslachtig in. Heb je het vaker gedaan in een speedtouch, ik heb nl het gevoel dat daar je fout zit. Je poort zet je nl open door je firewall heen en natuurlijk naar de juiste adapter (MAC adres bij de Speedtouch)
Het wachtwoord gaan ze je niet geven en voor telnet heb je hem ook nodig.