PairQ schreef:
Op 15 november jl. heb ik een upgrade verzoek voor mijn IPB basic contract gedaan naar IPB basic + ITV.
Op 16 november zag ik dat de DSL link van mijn expiria box (siemens sx551) naar 12,xxx Mbit was omgezet.
op 18 december de bevestiging brief + nieuwe contract gegevens van kpn ontvangen (brief gedateerd 17 nov).
Orderstatus op mijn kpn na 17 november niet meer veranderd.
Op 19 november is er nog iets gedaan aan de EB (volgens syslog).
9 december helpdesk gebeld (via verplichte orderstatus) kreeg ik van de praat electronica te horen "status sinds 19 november opgeleverd".
De daaropvolgende vriendelijke helpdesk medewerkster (van vlees en bloed) de melding gekregen dat het vreemd in het systeem zat en ze het aan de mensen boven zou doorgeven om mij terug te bellen.
Na anderhalve dag naast de telefoon te hebben gebivaceert nog steeds niets gehoord (wel elke keer getest als de telefoon het nog deed, "IPB").
Sinds 2 dagen nu ook geen digitale zenders DVB-T meer van ziggo dus ik wil nu echt van die lui af!!!
Wanneer kan ik nu het spul van KPN ontvangen ?
Ik heb in navolging van eerdere posts hier mijn gegevens als PM naar webcare gestuurd.
Groeten,
Als IPB geïnstalleerd word gaan de uitgaande gespreken meteen digitaal maar de inkomende de eerste tijd analoog. Normaal gesproken wordt dat binnen 14 dagen stop gezet waarna ook de inkomende gesprekken digitaal zijn. Bij mij ging dat destijds mis, er was een knop niet omgezet of iets dergelijks. Controleer je inkomende lijn even door met een mobiele telefoon jezelf te bellen.
De ITV aanvraag is bij mij feilloos gegaan, ik binnen enkele dagen de ontvanger al thuis. Ik had al Digitenne, dat abonement is keurig omgezet naar 0 euro na installatie van ITV. Ik zou er toch even achteraan bellen want dit hoort niet zo.
Sinds wanneer levert Ziggo trouwens DVB-T?