Ja, het was meer een combo. Sinds de firmware update naar 1.40c ontstond een onacceptabele situatie. Ik kon niet meer tegelijk downloaden en bellen. (Ik wist dat ze de 1.38 niet terug konden pushen.) Er zat een hapering in de lijn zodat je er geen klap meer van verstond wat aan de andere kant van de lijn gebeurde. Dus ik vroeg op die manier een nieuwe modem aan. (Ik wist dat ze domweg geen support gaven op mijn omgebouwde xbox) Ik had een zeer begripvolle eerste lijn en die wilde de "uitdaging" ook wel aan maar gaf me geen garantie dat deze omgeruild zou worden.
2e lijn (multiplay) was akkoord na mijn verhaal over dat streaming ook niet goed ging over de xbox (appletrailers scriptje die content van
http://www.apple.com/trailers/ laat zien via xbox mediacenter)
hence de thompson, and boy, am i glad!
Moet de Siemens nu uiteraard terug sturen. Het aanmelden van het macadres van de nieuwe modem moest wel bij de eerste lijn aangemeld worden alvorens de 2e lijn hierop aktie onderneemt helaas. Dit had wel wat voeten in aarde omdat ik dit keer een kruk aan de lijn had. (buiten het feit dat het natuurlijk lang duurt voordat je er door bent.) Hij melde uiteindelijk maar een storing aan en gelukkig werd ik snel teruggebeld. Kan 4 dagen duren. Dan heb je dus alleen internet en geen telefonie als je de nieuwe al aangesloten hebt.