Dialtone schreef:
Ja in de toolbox kan je dat doen ..... Delen van spelen en toepassingen.
Als dat is wat je bedoelt
Ja, daar heb ik al wel zitten kijken in het modem, maar wist niet goed wat te doen. Ga daar als ik thuis ben zeker nog even mee stoeien.
Maarten schreef:
tjub schreef:
-Snelheid bij nieuwsgroepen (planet server) was vóór IPB max. 300, nu nog maar 240. Haal met torrents nog wel gewoon mijn max. snelheid. Komt dit door het modem of knijpen ze IPBers die op de planet server zitten?
Bij de nieuwsgroepen is wel degelijk een limiet.Ik weet niet wat je zo per week naar binnen haalt,maar op het moment dat het teveel gaat worden gaat men idd knijpen en het is in de avond sowieso minder snel dan overdag.Zit je over je tax,dan wordt sosm ook wel de verbinding verbroken door de newsmaster
Heb vanaf december 2005 tot afgelopen zaterdag (vlak voor installatie IPB) altijd netjes mijn max. snelheid kunnen pakken. Ok, 's avonds en in het weekend weleens schommelig. .
Maar vanaf het moment dat ik het nieuwe modem aankoppel, een constante max van 240. Vandaag overdag ook weer 240 tops waar normaal altijd lekker 300.
Zal het eens met een proefabbo bij tweaknews proberen. Lukt het daar wel, dan zullen het bij Planet inderdaad wel knijpers zijn
.
Laat het nog wel even weten. Thanks voor reacties
.