Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 19:22

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: mijn online telefoon
BerichtGeplaatst: di 02 mei 2006 14:44 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
vandaag een persoonlijk telefoonnummer aangevraagd tbv online telefoon. dit nummer wordt over enkele weken per brief kenbaar gemaakt. een dergelijk nummer is noodzakelijk voor de installatie van online telefoon. volgens de kpn-site is de menuoptie online telefoon vanaf 9 mei a.s. beschikbaar.
het 1e persoonlijke nummer is gratis uitgaande van onbeperkt bellen in het weekend; betaalde opties zijn 1. BelOnbeperkt Weekend en Avond 2. BelOnbeperkt Altijd.
kortom .. afwachten nu 8)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 09 mei 2006 19:11 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
het persoonlijk nummer ontvangen van planet. volgens de kpnsite moet per vandaag mijn online telefoon te installeren zijn via mijn kpn, maar helaas geen submenu online telefoon.
vraag: zijn er planetgebruikers die dit submenu wel in mijn kpn hebben?

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 09 mei 2006 20:25 
Offline
Erelid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 16 maart 2006 22:38
Berichten: 810
Woonplaats: Sleeuwijk
John dat moet toch via MijnKpn/Beheer Experiabox/Experiabox aansluitingen en dan dat nummer aan Tel2 toewijzen, of zie ik dat verkeerd.

_________________
Luctor et Emergo.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 09 mei 2006 22:26 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Onderstaande link geeft duidelijkheid voor IPB via KPN, via Planet heb ik nog niets kunnen vinden.

http://www.kpn.com/kpn/show/id=1206902/spage=1253179


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 09 mei 2006 23:19 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
Marcel schreef:
Onderstaande link geeft duidelijkheid voor IPB via KPN, via Planet heb ik nog niets kunnen vinden.

http://www.kpn.com/kpn/show/id=1206902/spage=1253179


in deze link wordt gesproken over de installatie van de online telefoon via mijn kpn. nu heb ik 2 ingangen voor mijn kpn: 1 voor alleen ipb (via planet) en 1 voor telefoonrek online, verhuizingen e.d.
in beide zie ik geen submenu onlinetelefoon.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2006 12:07 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
net gesproken met de helpdesk van kpn hierover. zij verwijzen mij weer door naar planet (waar hebben we dat vaker gehoord). ticketnr gevraagd en de toezegging (?) dat binnen 3 werkdagen wordt teruggebeld door td.

het zou voor de klant toch prettig zijn als kpn en planet bijelkaar geveegd wordt tot 1 organisatie. onduidelijkheid is troef.
volgens mij zijn de goede cijfers die de laatste dagen worden gepubliceerd veroorzaakt door de gigantische winst die gemaakt worden op de 0900-nrs van deze bedrijven. :evil:

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2006 12:15 
Offline
Erelid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 16 maart 2006 22:38
Berichten: 810
Woonplaats: Sleeuwijk
Snap je nou waarom ik wel eens boos ben. En waarom er niemand wat aan doet. Op het vaste net heb je een gratis nummer om storingen door te geven Bij Planet/KPN moet je 10 cent per minuut ophoesten en bij HetNet is het nog erger 45 cent per minuut. Het zou KPN sieren als er voor daadwerkelijke storingen met IPB ook een gratis nummer beschikbaar was, want alles loopt toch via het lijntje van KPN.

_________________
Luctor et Emergo.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2006 12:29 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
volledig mee eens. dat je als gebruiker telefonische ondersteuning wil bij zaken die goed worden geleverd, en dat daarvoor betaald moet worden vind ik begrijpelijk.
het feit dat een gebruiker nu moet betalen voor zaken die niet werken c.q. beschikbaar zijn door fouten van de leverancier, vind ik uitermate slecht.
ik hoop dat een manager van kpn, planet en het net ons forum ook eens bezoekt en dit soort zaken lezen. ik wil graag met deze heren/dames eens een gesprek aangaan.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2006 12:33 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Probleem bij deze grote organisaties is,dat je nog maar zelden de manager aan de telefoon krijgt,want die bezig met andere zaken ?! Ook al lezen ze dit soot berichten,ze zullen er niet zenuwachtig van worden (helaas).
Het is idd merkwaardig dat je als KPN klant wel via het 0800 kanaal kunt gaan en als Planet of HetNet niet !

Boos worden helpt niet,de uitdaging zit hem daar in de "heren geleerden"
te overtuigen van hun ongelijk !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2006 12:44 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
Maarten schreef:
Boos worden helpt niet,de uitdaging zit hem daar in de "heren geleerden"
te overtuigen van hun ongelijk !


door het hier en op deze wijze te uiten, hoop ik dat "geleerden" toch eens echt lezen wat de klanten er van vinden. en nogmaals heren/dames "geleerden" laat eens van u horen.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2006 13:35 
Offline
Erelid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 16 maart 2006 22:38
Berichten: 810
Woonplaats: Sleeuwijk
Heb hierover gisteren een mailtje gezonden naar de Opta als klacht zijnde, als jullie dat nou ook eens doen, alle beetjes helpen zullen we maar zeggen.

_________________
Luctor et Emergo.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2006 15:47 
Offline
Erelid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 16 maart 2006 22:38
Berichten: 810
Woonplaats: Sleeuwijk
Haalt ook niets uit, zie antwoord Opta.

Naar aanleiding van uw email over internet plus bellen van KPN kan ik u als volgt informeren:

OPTA krijgt regelmatig klachten binnen over bedrijven die 0900-nummers gebruiken voor hun klantenbalies. Hoewel een 0900-nummer niet altijd duur hoeft te zijn (soms belt u dan juist tegen lokaal tarief), hebben veel consumenten het idee dat bedrijven op deze manier hun klanten ontmoedigen om contact op te nemen. Op welke wijze een bedrijf bereikbaar wil zijn voor zijn klanten is echter een keuze van dat bedrijf zelf. Hiervoor bestaan geen wettelijke regels en OPTA heeft in dat verband geen bevoegdheden. Ook met een klacht over slechte bereikbaarheid kunt u niet bij OPTA terecht.


Met vriendelijke groet,
****************

medewerker frontoffice/backoffice

OPTA
Onafhankelijke Post en Telecom Autoriteit

_________________
Luctor et Emergo.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 mei 2006 09:02 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
Dus hieruit blijkt dat de heren kunnen vragen wat ze willen.

Schandalig.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 mei 2006 11:10 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Henk.W schreef:
Dus hieruit blijkt dat de heren kunnen vragen wat ze willen.

Schandalig.


Had je het idee dan dat de Opta zich hier mee bezig zou gaan houden (los van het feit dat het idd belachelijk is) ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2007 18:57 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 09 jan 2007 11:12
Berichten: 20
Woonplaats: Stein
Zo crasht UtopiaActiveX.dll bij mij wat resulteert in het afsluiten van alle browservensters.

Ik maak gebruik van WinXP-SP2, IE-7 & WMP-11.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling