fvanderslik schreef:
Nou ja zeg, is dit de oplossing? Je zou ook kunnen suggereren om niet meer te bellen dan is het probleem ook uit de wereld.
Maar nu serieus: Een van de voordelen van internet is juist dat je bestanden kunt downloaden en daarmee stoppen was beslist niet de bedoeling; niet in de laatste plaats omdat dat voor het tijdperk IPB zonder problemen kon.
Wat betreft draadloze telefoons. Het kan toch geen serieuze optie zijn om weer op zo'n oud geval over te stappen. Als ik een Porsche koop moet de verkoper naderhand niet komen aanzetten met de opmerking dat ik hem alleen met mijn voeten kan voortbewegen zoals Fred Flintstone dat deed, want dan wil ik gewoon mijn oude Daf weer terug die wel probleemloos op benzine reed.
de leden van dit forum trachten mensen met vragen serieus te helpen. dit betekent ook dat een serieuze reactie gegeven mag worden op aangegeven tips.
de opmerking van vroeger kon ik met internet ook downloaden, geldt nu ook maar de aansluiting is niet alleen voor internet maar ook voor telefonie. downloaden op zich kan best, maar de te gebruiken bandbreedte moet wel in verhouding staan.
als je dit forum goed had bekeken had je kunnen zien dat bepaalde telefoons (al dan niet dect) problemen hebben met ipb.
om ipb nu te vergelijken met een porsche gaat ook wat te ver ... zeker als ik alleen al naar de prijzen kijk