KPN ibp+mine deel 2.
We waren het weekeind weg geweest en had zoiets van “bellen kan geen kwaad om te kijken hoe het met mijn order status is” dus gebeld met planet (die Linéa recta door verwijst in alle optie`s naar KPN) gebeld met mijn bovenvermelde vraag.
En ja hoor mijn angst kwam al uit, de order was “oeps” plotseling verdwenen en er werd luid gesuggereerd dat ik niet besteld had. Laaiend en boos legde ik uit dat ik wel gebeld had en dat onder mijn gegevens van planet er al staat dat ik al beschikking moet hebben over ipb+mine. De hd medewerkster was niet te rede vatbaar en vertelde doodleuk dat ze en terug bel afspraak ging maken die tot 12 dagen kon duren.
Nu ben ik niet voor 1 gat te vangen, en na ophangen gelijk weer terug gebeld. Ook die was niet te vermurwen. Dus weeeeer opnieuw gebeld, en ja hoor, die wilde wel even bij de mine afdeling wat gaan navragen. Naar 29 minuten in de wacht te hebben gehangen werd ik doorverbonden met de mine afdeling.
Daar kreeg ik dus de uitleg da ik sommige systemen het wel staat en in sommige niet? Nogmaals (met en menselijke tint) uitgelegd hoe-en-wat en kreeg te horen dat het daar wel in het systeem stond en dat ik binnen 1 week het pakket zou ontvangen (??)
Het blijft wel erg frustrerend dat je van je eigen 110% zeker weet dat je de aanvraag goed gedaan hebt, en dat mijn abbo al is overgezet op ibp+mine en dat ik en mail hebt gehad van planet waarin werd gezegd dat de wijziging werd doorgevoerd, dat dan 2 medewerkers je wilt doen geloven dat er helemaal geen aanvraag is.
Ik mag hopen dat het binnen 1 wek geleverd word anders hang ik gewoon weer vrolijk en uur in de wacht. Wat wel ironisch is, is dat ook bij de hd van KPN en bij de afdeling mine echt word gesproken over en “zooitje” bij planet. Ergens huilt mijn hartje want wij zitten al 8 jaar bij planet en tot op het voorval met de facturen (zie andere topic) en dit voorval met veel plezier. Ik ben er van overtuigd dat planet veel beter kan.
Moraal van dit verhaal? Laat je niet zomaar afwimpelen. Bellen bellen en weer bellen, net zolang dat je toch iemand treft die nog wel hart voor de zaak heeft!
Groet Marcel.
bijlage: copy paste van vandaag van mijn gegevens planet waarin stata welk pakket ik nu zou moeten hebben.
Pakketten
Huidig Pakket Prijs Einddatum contract
Planet eigen site & mail € 3,99 01-10-2007
Mine bij InternetPlusBellen Economy BelOnbeperkt Altijd € 59,90 08-11-2007
Totaal € 63,89 per maand