Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 07:09

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 okt 2006 10:56 
Offline

Geregistreerd: wo 11 okt 2006 20:01
Berichten: 26
Maarten schreef:
@luca s:enig nieuws omtrent p2p programma's en een niet dect telefoon ?

Het is duidelijk dat wanneer ik geen internet gebruik, de storing bij telefoonneren minder is. Wanneer de verbinding er wel is is de verbinding het geluid niet zo best, valt de lijn soms weg, ook als ik gebeld wordt (door iemand die ook een EB heeft) Het veschil zonder een dect
telefoon weet ik niet ,ik heb er geen één.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 okt 2006 13:08 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
als je internetverbinding hebt en de telefoonverbinding is slecht of valt weg, heb je op dat moment dan p2p-software draaien? indien het geval zal dit wellich teveel bandbreedte gebruiken waardoor telefonie problemen oplevert. kijk dan naar het aantal verbindingen van deze p2p-software.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 21 okt 2006 09:18 
Offline

Geregistreerd: wo 11 okt 2006 20:01
Berichten: 26
ik heb de desbetreffende splitter er tussen uitgehaald, ik hoor wel
dat de telefoon werkt, alleen als ik bel naar mijn eigen nummer met
mijn mobiel dan hoor ik dat hij overgaat alleen gaat mijn huistelefoon
niet rinkelen....? ik kan wel naar buiten bellen.Internet werkt wel
ik heb de Panasonic KX-tcd152.
wat gaat er fout? ik heb installatie van de EB wel meteen dat nummer
gebeld om de telefoon te activeren...? :cry:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 21 okt 2006 10:19 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
luca s schreef:
ik heb de desbetreffende splitter er tussen uitgehaald, ik hoor wel
dat de telefoon werkt, alleen als ik bel naar mijn eigen nummer met
mijn mobiel dan hoor ik dat hij overgaat alleen gaat mijn huistelefoon
niet rinkelen....? ik kan wel naar buiten bellen.Internet werkt wel
ik heb de Panasonic KX-tcd152.
wat gaat er fout? ik heb installatie van de EB wel meteen dat nummer
gebeld om de telefoon te activeren...? :cry:
Ik denk dat de portering van IPB nog niet rond is, dus de splitter er voorlopig weer tussen zetten.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 21 okt 2006 16:57 
Offline

Geregistreerd: vr 06 okt 2006 10:44
Berichten: 20
Is een harde reset geen optie? dan zet hij alle instellingen van HetNet weer terug, doe ik altijd bij een IPB installatie. Maar koppel wel je PC's los, anders gaat het niet goed.

Pas nog een installatie Draadloos werkte niet, nieuwe harde reset en alles werkte :)

Succes.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 21 okt 2006 17:32 
Offline

Geregistreerd: wo 11 okt 2006 20:01
Berichten: 26
als ik ** toets op mijn telefoon hoor geen kiestoon, dan zou de portering
toch gedaan zijn? :?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 21 okt 2006 17:41 
Offline

Geregistreerd: vr 06 okt 2006 10:44
Berichten: 20
Dat zegt niets ten aanzien van je EB.

Wat nog wel eens gebeurd hoorde ik van KPn is dat niet alle software wordt geladen, doe het maar gerust.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 21 okt 2006 21:57 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
luca s schreef:
als ik ** toets op mijn telefoon hoor geen kiestoon, dan zou de portering
toch gedaan zijn? :?


Wil je het zeker weten dan bel je gweoon even de helpdesk en die kunnen het zo nakijken in het systeem !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2006 08:27 
Offline

Geregistreerd: wo 11 okt 2006 20:01
Berichten: 26
Citaat:
Wil je het zeker weten dan bel je gweoon even de helpdesk en die kunnen het zo nakijken in het systeem !


ja, bellen met de helpdesk, dat had ik van de week al gedaan nav
mijn eerste faktuur, bleek men mijn oude kpn adsl go abonnement nog mee te faktureren, alles dubbel ook mijn kpn telefoon rekening kwam gewoon, bleek een verwerkingsfoutje... 20 minuten gebeld 9 EURO :evil:
[/quote]

De extra kosten die hun fout is, kan je terug krijgen door de rekening/nota op te sturen naar Amersfoort en dit bedrag terug te vragen en dit ook per mail doen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2006 10:28 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Het kan ook vrij eenvoudig via 0800-0407 optie 3 simpel even vragen of men wil kijken of je al geporteerd bent en normaal gesproken krijg je dan gewoon antwoord.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling