Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 23 nov 2024 21:55

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 sep 2006 20:49 
Offline

Geregistreerd: ma 25 sep 2006 19:58
Berichten: 23
Heb ook maar een email gestuurd met mijn bevindingen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 sep 2006 20:57 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
supermm schreef:
Heb ook maar een email gestuurd met mijn bevindingen.

Waarschijnlijk zal je hetzelfde antwoord krijgen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 28 sep 2006 11:57 
Offline

Geregistreerd: zo 24 sep 2006 09:53
Berichten: 26
Ook ik heb een e-mail gestuurd met mijn situatie (roku soundbridge en wegvallende streams en niet gevonden server). Ik word tussen nu en 4 weken door KPN teruggebeld.

Laat hier nog wel horen wat dat heeft opgeleverd.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 28 sep 2006 22:21 
Offline

Geregistreerd: ma 25 sep 2006 19:58
Berichten: 23
Heb antwoord via de mail gehad, ze nemen binnen 4 week telefonisch contact op.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 28 sep 2006 22:57 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Hou ons op de hoogte.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 29 sep 2006 21:55 
Offline

Geregistreerd: ma 25 sep 2006 19:58
Berichten: 23
Zal ik doen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 30 sep 2006 08:11 
Offline

Geregistreerd: za 15 jul 2006 10:23
Berichten: 45
Na enig aandringen via de mail heb ik toegezegd gekregen dat ook mijn vraag is doorgestuurd (op 29/9) naar de afdeling Klantenreacties en dat men binnen 4 weken contact met mij zal opnemen.

Ook ik houd jullie op de hoogte.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 30 sep 2006 17:26 
Offline

Geregistreerd: zo 24 sep 2006 09:53
Berichten: 26
Heb sinds een paar dagen mijn Roku soundbridge en pc een vast ip adres gegeven. Tevens maak ik nu gebruik van Windows Media Connect ipc iTunes. Lijkt erop dat mijn problemen verholpen zijn: als ik de roku uit standby haal wordt direct mijn pc met wmc gevonden en heb geen last meer van onderbroken streams.

Ga de komende dagen er maar veel gebruik van maken, want ik zit nog op een telefoontje van kpn te wachten.

Jeffrey


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 01 okt 2006 21:54 
Offline

Geregistreerd: ma 25 sep 2006 19:58
Berichten: 23
Vandaag gebeld door KPN.

KPN was en is niet op de hoogte van dit probleem. Ze konden me ook niet helpen. Lag aan mijn pc of bekabeling.
Dat dacht ik dus niet. :evil:

Als ik het zaakje niet met de experia box heb verbonden heb ik geen problemen. Als ik het zaakje weer verbind met de experia box treden de problemen weer op.

@Goofy07: Maar jij hebt alles een vast ip adres gegeven en het werkt nu correct?


Laatst bijgewerkt door supermm op zo 01 okt 2006 22:46, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 01 okt 2006 22:03 
Offline

Geregistreerd: zo 24 sep 2006 09:53
Berichten: 26
@Supermm: wat is er dan bij gedaan dat e.e.a. goed werkt?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 01 okt 2006 22:46 
Offline

Geregistreerd: ma 25 sep 2006 19:58
Berichten: 23
Goofy07 schreef:
@Supermm: wat is er dan bij gedaan dat e.e.a. goed werkt?


Had het verkeerd gepost, heb hebt aangepast in mijn reactie.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2006 07:31 
Offline

Geregistreerd: zo 24 sep 2006 09:53
Berichten: 26
Ja tot op heden zijn mijn klachten verholpen. Heb behalve vaste ip adressen geen andere veranderingen aangebracht.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2006 18:36 
Offline

Geregistreerd: zo 24 sep 2006 09:53
Berichten: 26
Was iets te snel, kom net thuis en mijn roku kan het netwerk weer eens niet vinden. Ook rebooten van de roku helpt niet. Word hier toch wel weer moedeloos van en als de de post van supermm lees hoef ik ook niet op KPN te wachten.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 03 okt 2006 15:03 
Offline

Geregistreerd: ma 25 sep 2006 19:58
Berichten: 23
KPN schoof het probleem af als een probleem aan mijn bekabeling en/of pc's.

Als ik de Experia Box niet gebruik voor mijn lokaal netwerk werkt alles. Maar zodra de Experiabox er tussen zit komen de issue onherroeplijk terug.

KPN was niet op de hoogte van problemen.

Nog wel gevraagd naar een Firmware update, deze komt verwachten ze eind oktober.
Vertelden mij dat er om de 2 maand ongeveer een update komt.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 03 okt 2006 15:07 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
supermm schreef:
Nog wel gevraagd naar een Firmware update, deze komt verwachten ze eind oktober.
Vertelden mij dat er om de 2 maand ongeveer een update komt.


Aanvullend is het dan wel fijn als ze aangeven welke problemen er dan verholpen zijn !


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling