Hallo, ik heb een tijd terug een nieuwe modem van KPN gekregen, een ZTE modem
Hier voor had ik een andere experia box (even naam en type kwijt, de rechter modem in het logo van het forum).
Veel problemen met gamen en Nat type enzo, bij de nieuwe modem werkt dit allemaal perfect, ik hardstikke blij
dat het gamen eindelijk wou wat ik wou, kom ik plots een ander probleem tegen.
Ik heb hier nog een server staan, draaiend met Linux die ik gebruik voor een site.
Echter heb ik hier momenteel een probleem mee, want wanneer ik naar deze site ga via de link
(
http://www.naam.nl) dan kom ik niet op de site maar op de modem, ik heb dit al
op mijn laptop en pc gebruikt waar win7 op staan, ik heb dit al met mijn mobiel gedaan
waar android op staan, en ik heb het zelfs op de wii en op de ps3 geprobeerd en elke keer krijg
ik het scherm van de modem te zien, wanneer ik bij iemand anders ben kan ik er wel weer op komen, dit
betekend ook dat ik mijn poorten goed heb staan. Ik heb ook al geprobeerd mijn unpn uit te zetten
maar ook dit veranderd hier niks aan, de server werkt op naam dns, dus ik kan niet via het ip locale toegewezen ip adres op de site komen.
Nu wou ik vragen of hier iemand is die misschien zou weten wat het probleem nou is en hoe ik dit zou kunnen oplossen.