Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 23 nov 2024 21:23

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 11 okt 2010 12:51 
Offline

Geregistreerd: ma 11 okt 2010 12:11
Berichten: 1
Sinds juli 2010 op glasvezel via Experiabox Tomson947O9F
MacBook pro kan niet via I Tunes verbinding krijgen om b.v. muziek of App te downloaden
Nieuwste versie van I Tunes geinstaleerd. op 09-10-2010
Kwam erachter doordat ik mijn nieuwe IPhone wil activeren en dat moet via I Tunes.
ITunes geeft aan : Uw verzoek aan I Tunes store kan niet worden voltooid, er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (-2096) Probeer het later nog eens.
Dit blijft sinds 09-10 zo.
Uiteindelijk via T-mobile services begrepen dat het aan de " Firewall " van Experiabox/KPN glasvezel zou liggen, deze staat te scherp afgesteld??
KPN Glasvezel belservice kan mij niet verder helpen.
Wie of hoe stel ik die Experia "firewall " minder scherp af????
Of hoe kan ik verbinding met I Tunes store krijgen ??


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling