Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu ma 25 nov 2024 00:02

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 27 jan 2010 20:22 
Offline

Geregistreerd: di 14 jul 2009 21:29
Berichten: 55
Hoe is het nu, vroeger was het zo dat (als ik het me goed herriner) het bellen tussen kpn klanten die internet en bellen hadden, via de experiabox, gratis was, nu knp klanten en hetnet klanten allemaal onder de kpn naam verder zijn gegaan hoe zit het nu want het valt mij op dat als ik(voormalig hetnet klant en nu kpn klant) bel met mijn ouders (voormalig kpn klant en nog steeds kpn klant) er WEL kosten berekend worden terwijl we beide internetten en bellen via de experiabox.

Hoe zit dat nu ?

mvg
Mark


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 28 jan 2010 13:33 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
Hallo,

Stuur mij even een prive bericht (PB) met uw gegevens dan kijken wij het na.-

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2010 15:26 
Offline

Geregistreerd: di 14 jul 2009 21:29
Berichten: 55
pb verstuurd


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 23 feb 2010 17:37 
Offline

Geregistreerd: di 14 jul 2009 21:29
Berichten: 55
En toen bleef het stil, heel erg stil.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 23 feb 2010 19:02 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Dan stuur je toch nog even een reminder ? :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 23 feb 2010 19:39 
Offline

Geregistreerd: di 14 jul 2009 21:29
Berichten: 55
Had ik gedaan, kreeg als antwoord dat de vraag nog open stond, vond het wel zo verstandig andere forum gebruikers dat ook even te laten weten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2010 14:12 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
mark-2009 schreef:
Had ik gedaan, kreeg als antwoord dat de vraag nog open stond, vond het wel zo verstandig andere forum gebruikers dat ook even te laten weten.

Klopt de vraag staat inderdaad nog open. Mijn verzoek is even te bellen met 0900-0244.

Waarom ik dit verzoek is om deze reden: "De klant moet aanwezig zijn als het gaat om Facturering".

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2010 14:51 
Offline

Geregistreerd: di 14 jul 2009 21:29
Berichten: 55
leuk, maar hang er ook niet een fatsoenlijk nummer achter dat 0900 10 cent per minuut nummer, ik heb weinig zin om te betalen om andermans fouten op te lossen.

mvg
Mark


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2010 15:31 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Dan bespreek je dat direct met de medewerker en zeg je dat je niet wil betalen voor deze belactiviteit,resp je laat ze jou bellen of stuurt ze een e-mail met het verzoek om jou te bellen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 25 feb 2010 12:29 
Offline

Geregistreerd: di 14 jul 2009 21:29
Berichten: 55
helpdesk weet niks van een regeling dat kpn klanten van internet plus bellen elkaar gratis zouden kunnen bellen, 19 minuten voor jan met de korte achternaam aan de telefoon gehangen a 10ct per minuut, maar Stef(webcare) had gelukkig van tevoren gezegd dat het door hun betaald zou worden.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 25 feb 2010 12:56 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
Klopt Mark, ga ik vandaag voor elkaar maken voor je.

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 25 feb 2010 13:20 
Offline

Geregistreerd: di 14 jul 2009 21:29
Berichten: 55
Alvast bedankt Stef.

mvg
Mark


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 25 feb 2010 15:03 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
mark-2009 schreef:
Alvast bedankt Stef.

mvg
Mark

Bij dezen geregeld.

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 19 maart 2010 14:13 
Offline

Geregistreerd: wo 17 jan 2007 00:01
Berichten: 1
Het bellen tussen internetplusbellen klanten was inderdaad ooit gratis, maar dat is als ik het mij goed herinner al in de loop van 2008 komen te vervallen

_________________
---


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 22 maart 2010 14:19 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
Het bellen tussen oud HetNet klanten en KPN klanten is niet gratis. Als u overstapt na 1 April naar een nieuw portfolio (abonnement) dan valt u onder KPN en dan kunt u wel gratis bellen.

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling