Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 13:30

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 03 dec 2009 14:01 

Beste kpnwebcare,

Ik citeer een reactie van jullie van een tijdje geleden:

Citaat:
KPN is continue bezig met verbeteringen voor interactieve televisie. Op basis van uitgebreid klantonderzoek en aan de hand van reacties op dit forum hebben we de speerpunten bepaald voor de komende releases. Zo hebben de reactiesnelheid van de tuner, het vastlopen van de tuner, teletekst via iTV-afstandsbediening, manueel opnemen en series opnemen onze eerste aandacht. Zodra de dienstenverbetering beschikbaar zijn, informeren we onze klanten hierover.

Kunnen jullie alsjeblieft een tijdspad aangeven voor deze verbeteringen? Dan weten wij zo'n beetje waar we aan toe zijn. :) Veel van de dingen die jullie hier opnoemen, zijn voor ons heel erg gewenst. Met name de traagheid, is iets waar jullie volgens mij klanten op verliezen.

Groetjes,
Vincent

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2009 17:36 

Daar ben ik ook benieuwd naar :-)

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 08 dec 2009 14:40 

Hallo,

Wij zijn niet in beschikking van een tijdspad. We zijn altijd bezig met verbeteren van onze diensten.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 09 dec 2009 18:20 
Ik begrijp dat jullie niet happig zijn op het afgeven van een tijdspad en continue verbeteren is uiteraard een prima zaak. Echter de hoofdreden voor mij om nog geen iptv te hebben is dat je nog niet vast per week een programma kan opnemen. Ik zie dit regelmatig in diverse fora terug komen, maar blijkbaar is dit een hele lastige voor de KPN. Dus betaal ik momenteel maar 7 Euro per maand meer om dit via jullie concurrent wel te kunnen. Echter kan ik inmiddels hierdoor beter helemaal over naar Ziggo, want dan heb ik voor ongeveer hetzelfde bedrag een stuk sneller internet. Dit blijft natuurlijk eeuwig zo.

Kortom: een tijdspad (waar je je dan ook nog een beetje aan houdt) kan ook klanten behouden. Want je zal net zien als ik de overstap gemaakt heb, dat jullie kort daarna deze mogelijkheid wel hebben.

BerichtGeplaatst: do 10 dec 2009 09:22 

stelling schreef:
Ik begrijp dat jullie niet happig zijn op het afgeven van een tijdspad en continue verbeteren is uiteraard een prima zaak. Echter de hoofdreden voor mij om nog geen iptv te hebben is dat je nog niet vast per week een programma kan opnemen. Ik zie dit regelmatig in diverse fora terug komen, maar blijkbaar is dit een hele lastige voor de KPN. Dus betaal ik momenteel maar 7 Euro per maand meer om dit via jullie concurrent wel te kunnen. Echter kan ik inmiddels hierdoor beter helemaal over naar Ziggo, want dan heb ik voor ongeveer hetzelfde bedrag een stuk sneller internet. Dit blijft natuurlijk eeuwig zo.

Kortom: een tijdspad (waar je je dan ook nog een beetje aan houdt) kan ook klanten behouden. Want je zal net zien als ik de overstap gemaakt heb, dat jullie kort daarna deze mogelijkheid wel hebben.

Helaas is het niet mogelijk op een tijdspad te geven.
De reden dat de EPG niet 7 dagen beschikbaar is heeft te maken met de leverancier van onze EPG, we zijn nog steeds in onderhandeling.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 10 dec 2009 12:06 

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr itv
Bedankt voor je reactie.
Kunnen wij hier uit opmaken dat hij nog niet naar de test groep is en dat het niet begin volgend jaar wordt.
Maar bv minimaal 3 maanden of langer vanaf nu ?
Met begin van het jaar bedoel ik niet 5 januari maar ook niet 5 juli. Of er nu iets of nog niets naar de test groep is gegaan is geen criterium. De test van de test groep zit qua tijd dicht op de uiteindelijke release indien er een go wordt gegeven vanuit die test (Bij een Go kan het best zijn dat dan in de nacht die volgt het live wordt gezet).

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 10 dec 2009 12:27 

Ik begrijp deze post niet.

Uitleg SVP.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 10 dec 2009 12:49 

Dit is een reactie op het bovenstaande.
Gaat over de komende update komend jaar.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 10 dec 2009 13:36 

Dat er een update komt dat klopt. Deze wordt eerst uitgebreid getest door onze vaste testgroep. Wanneer dit voor de consumenten beschikbaar komt is niet zeker.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 11 dec 2009 13:05 
KPNwebcare2 schreef:
stelling schreef:

De reden dat de EPG niet 7 dagen beschikbaar is heeft te maken met de leverancier van onze EPG, we zijn nog steeds in onderhandeling.

Ik bedoelde het eigenlijk nog veel eenvoudiger. Gewoon bijvoorbeeld op elke donderdagavond van 20:29 tot 21:40 uur SBS6 opnemen, zoals ik nu ook met mijn harddiskrecorder doe.

BerichtGeplaatst: vr 11 dec 2009 14:15 

@stelling
Zoals ik begrepen heb is op dit moment de nieuwe software in de testfase en komt deze na goed bevonden voor ons allemaal beschikbaar. Hierin zou o.a. ook de langgekoesterde wens om vrij op te nemen zitten, dus opnemen buiten de EPG om.

Een aangename uitbreiding hierop zou het dagelijks/wekelijks opnemen op vaste tijden en vaste zenders zijn, maar nog mooier is het serie opnemen zoals dat ook in MCE (standaard PVR software van Microsoft). Daarin kan je een programma in de EPG als serie aanmerken, deze wordt dan standaard altijd opgenomen, op dezelfde of op willekeurige zender, alleen de originele of de herhaling ook. Wil je altijd de serie Spooks opnemen? 1 keer instellen en je hoeft er nooit meer aan te denken.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]