Hallo,
Ik probeer al een tijdje een poort te openen in de tg787 dit lukt niet.(eigenlijk wel maar dan werkt het niet correct.)
Oude modem was kapot een nieuwe gekregen de tg787, hier bij wou ik poorten openen voor de bediening van een dvd recorder.
Het apparaat (dvd recorder(of eigenlijk geen één apparaat) ) werd herkend door de modem (kon hem wel benaderen via zijn ip adres.)
Omdat ik hem wel benaderen kon via ip adres (intranet) heb ik de modem de nodige poorten toegewezen aan het ip adres, opnieuw opstarten en? ik kon nu alleen het apparaat benaderen via intranet (dus geen internet zelf).
Ik deze forum lezen en blijkbaar waren er meer mensen met deze probleem, en tot nu toe kon ik maar één oplossing in deze forum lezen en dat was omruilen en hopen dat het dan wel werkte.
Dus zo gelezen zo gedaan.(was geen enkele probleem).
Ik nieuwe modem aangesloten , het mac adressen van zowel van de pc als dvd r. werden gelezen (ik blij gaat alles voor de wind).
Maar naar één minuut werd de modem (uit zichzelf) opnieuw opgestart (blijk baar een update software) en toen was ik weer terug bij af.
Wie kan mij helpen, om het apparaat naar behoren te laten werken?
Ik weet dat kpn dat niet ondersteund, maar als je een router hebt moet het ook werken.
Ik heb al een link gekregen over de gebruiksaanwijzing (
http://www.thomsonbroadbandpartner.com/ ... php?id=157 )maar hier staat zo veel engelse vaktermen in dat ik niet weet welke pdf moet hebben.
Ook weet ik dat er meer mensen hier op deze forum site de zelfde vraag in andere woorden gedeponeerd hebben, maar ik heb nog geen concrete antwoord gelezen.( kan zijn dat ik er over heen heb gelezen.)