Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 23 nov 2024 19:55

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2006 22:59 
Erelid

Aukje niet iedereen is negatief, er zijn ook heel veel gebruikers waar de EB wel goed werkt en die mensen hoor je meestal niet, dus om het meteen maar af te raden is toch een beetje vergezocht. Sorry hoor het is wel off topic maar dit wou ik toch even melden.

Profiel  

Berichttitel: Re: verbinding
BerichtGeplaatst: ma 10 jul 2006 00:03 

aukje schreef:
Ik heb ook het probleem dat mijn verbinding steeds wordt verbroken. Ik haal dan mijn adapter uit de pc en zet hem er opnieuw in.
Ik heb dan wel were verbinding.
Ook de energiebesparing van de usb heb ik al uitgezet en heb een vast ipadres. Het probleem blijft zich echter voordoen.

Over dat uitvinken bij eigenschappen van de internetverbinding, dat snap ik niet want er staat nergens verificatie.
Mogelijk kijk ik niet op de juiste plek.

Verder zou ik helaas niemand aanraden over te stappen op internetplusbellen. Vanaf ontvangst van de EB niks anders dan problemen.
.......te vroeg versturen EB, storing op server, verkeerd kabeltje in box,analoog bellen niet meer mogelijk en digitaal dus ook niet.

Wel een bos bloemen van de KPN maar daar kon ik dus ook niet mee bellen.

Dus veel ergernis, extra kosten en vooral veel tijd kwijt om maar enigzins bereikbaar te zijn.
Ik heb dus een aardige declaratie naar de KPN gestuurd.

Dus tip voor iedereen...........wacht maar totdat de kinderziektes eruit zijn .

Gr. Aukje

Te vroeg versturen van de EB lijkt me geen probleem wel ? :wink:
Storing op de server is idd irritant maar men zoekt naar oplossingen (idd wel een beetje laat).Een verkeerd kabeltje kan natuurlijk gebeuren maar kan idd voor meer ergernis zorgen.
waarom kun je niet analoog resp digitaal bellen ? Heb je al eens aan een andere optie dan een adapter gedacht ?

Profiel  

Berichttitel: kabels
BerichtGeplaatst: ma 10 jul 2006 00:15 

Hahahahah, nou ja te vroeg op zich niet erg natuurlijk maar als de KPN nog niet klaar is voor mijn enthousiasme dan levert dat toch wat problemen op. En wat betreft dat kabeltje, dat bleek na tien dagen een deel van het probleem te zijn dat ik en niet meer analoog kon bellen en ook niet digitaal.

Er zijn een aantal EB verstuurd met foutieve kabels. En ja, ik was een van de winnaars.

Nou eh andere adapter. Ik weet niet hoor maar deze zat erbij dus ik neem aan dat deze compatible is.
Heb ook al een gigaset pc kaart aangeschaft voor mijn laptop want de oude speedtouch kaart was daar weer een beetje te langzaam voor.

Andere oplossing mss?

groetjes Aukje

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 10 jul 2006 10:52 

Hier worden een aantal alternatieven genoemd:

http://www.sleeuwijkonline.nl/experiabo ... .php?t=394

Hahahah is trouwens wel een leuke :wink:
Wellicht is het goed te onthouden dat waar werken fouten worden gemaakt en natuurlijk is het niet prettig als dat bij jou het geval is,hoofdzaak is dat je over een maand kunt lachen om wat er fout is gegaan :)

Profiel  

Berichttitel: Re: verbinding
BerichtGeplaatst: ma 10 jul 2006 18:27 

aukje schreef:
Over dat uitvinken bij eigenschappen van de internetverbinding, dat snap ik niet want er staat nergens verificatie.
Mogelijk kijk ik niet op de juiste plek.Gr. Aukje
Als je alleen tabblad Algemeen en Geavanceerd heb is de IEEE verificatie al uitgeschakeld.

Welke type Windows gebruik je, Win98, WinMe, Win2k of WinXP? En heb je alle updates(en servicepacks) van Windows geinstalleerd? Heb je de Gigaset 108 USB al een keer gedeinstalleerd en geinstalleerd op de eerste(andere) USB poort?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]