aukje schreef:
Ik heb ook het probleem dat mijn verbinding steeds wordt verbroken. Ik haal dan mijn adapter uit de pc en zet hem er opnieuw in.
Ik heb dan wel were verbinding.
Ook de energiebesparing van de usb heb ik al uitgezet en heb een vast ipadres. Het probleem blijft zich echter voordoen.
Over dat uitvinken bij eigenschappen van de internetverbinding, dat snap ik niet want er staat nergens verificatie.
Mogelijk kijk ik niet op de juiste plek.
Verder zou ik helaas niemand aanraden over te stappen op internetplusbellen. Vanaf ontvangst van de EB niks anders dan problemen.
.......te vroeg versturen EB, storing op server, verkeerd kabeltje in box,analoog bellen niet meer mogelijk en digitaal dus ook niet.
Wel een bos bloemen van de KPN maar daar kon ik dus ook niet mee bellen.
Dus veel ergernis, extra kosten en vooral veel tijd kwijt om maar enigzins bereikbaar te zijn.
Ik heb dus een aardige declaratie naar de KPN gestuurd.
Dus tip voor iedereen...........wacht maar totdat de kinderziektes eruit zijn .
Gr. Aukje
Te vroeg versturen van de EB lijkt me geen probleem wel ?
Storing op de server is idd irritant maar men zoekt naar oplossingen (idd wel een beetje laat).Een verkeerd kabeltje kan natuurlijk gebeuren maar kan idd voor meer ergernis zorgen.
waarom kun je niet analoog resp digitaal bellen ? Heb je al eens aan een andere optie dan een adapter gedacht ?