Hallo Marcel,
Bedankt voor je reactie...
Toevallig had ik vanmorgen nog een keer gebeld met de Klantenservice van KPN...
Nu was het antwoord dat ik géén nieuw modem krijg...
Reden: Alleen voormalige Planet klanten krijgen een nieuw modem, want het oorspronkelijke Planet modem kan de snelheden niet aan...Ik heb blijkbaar een standaardbrief gekregen en daar staat dan wel in dat je € 8,95 betaalt voor de transportkosten, maar die krijg ik als KPN klant dus niet doorberekend...Nou ja, ik volg het niet zo, maar dat ben ik onderdehand van KPN wel wat gewend..
Ik wacht gewoon af wat er komen gaat en hoop maar dat ik niet een nieuw modem krijg ter vervanging van mijn huidige Speedtouch, want ik zit niet op werk te wachten. Mocht ik toch een nieuw modem krijgen dan hoop ik maar dat ik alleen de ethernetstekkertjes hoef te verwisselen en mijn notebook en de PSP van zoonlief opnieuw moet aanmelden. Oh ja, en het netwerk ID veranderen natuurlijk...
De medewerker van KPN vertelde me dat mijn nieuwe snelheid van Extra per 14 april wordt gerealiseerd, dus ik zie wel of ik per die datum ook daadwerkelijk een snellere verbinding heb...
En wat betreft die extra nummers: Daar wacht ik nog maar even mee, op risico dat er van alles doorlekaar gaat lopen...