marcel234 schreef:
Klopt robért, maar er zitten twee verschillen in. Bij dieco is de afstand 3 (lees 3) kilometer en dan kun je vergif er op innemen dat 6max het haalbare is.
Hmm ja ja, en dezelfde vent die me die afstand gaf was ook degene die me vertelde dat het kon gebeuren dat mijn EB op 7 zou intrainen. Met andere woorden: dat is dus wèl mogelijk!
marcel234 schreef:
Ik zit op 1323 meter en ik had al 16mb gehad en dus weet ik dat het mogelijk is. Webare heeft terdege wel hulp geboden als je het topic terug leest (heb ik gisteren gedaan, alle 7 pagina`s).
Webcare heeft een monteur aangeboden, ja. Dat is ook het probleem niet. Dus als één enkele persoon één enkel advies geeft, vind jij al dat KPN alles heeft gedaan?!?! Grappig ...
Het is dus heel normaal dat ze vragen die ik niet stel wel beantwoorden en vragen die ik wèl stel niet beantwoorden ... Goed dat ik dat even weet
marcel234 schreef:
Dan kun je nog wel 10 pagina`s volkladderen maar er komt geen kilobit meer bij en dan? je kunt het onmogelijke niet mogelijk maken. Dan rest dieco te kiezen op wat henkw al zegt, blijven en "shut up" of kiezen voor een andere ispèr, meer opties zijn er simpelweg niet.
"Volkladderen"?!?! "Blijven en shut up"?!?!
Geloof me, ik heb zelf ook heel wat informatie gelezen op internet en ik weet dat er wel degelijk mogelijkheden zijn.
Misschien niet heel veel, maar ze zijn er wel.
Dat KPN die blijkbaar niet wenst toe te passen, is een heel ander verhaal ...
Jij vindt dat KPN genoeg heeft gedaan en ik ben het daar absoluut niet mee eens.
Status quo, dus ik ga nog even lekker buiten van de zon genieten.