Als aanvulling voor webcare:
Dit onderstaande geeft aan wat ik overhoud als ik tv kijk plus opneem:
Last Result:
Download Speed: 3326 kbps (415.8 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 822 kbps (102.8 KB/sec transfer rate)
En dit is normaal voor 59€ per maand
vandaag om half 5 gebeld met de hd om eens te checken hoever het staat na 4
weken niets gehoord te hebben. u raad het al, de ticket stond nog steeds open. iedereen roept en bleert dat het inderdaad niet klopt maar kunnen alleen maar formuliertjes sturen naar de achterliggende afdeling die het moet oppakken. men ziet ook steeds dat het profiel 16mb hoort te zijn en snappen niet waarom die maar 12mb toewijst.
1 medewerker is ruim
50 minuten bezig geweest iets gedaan te krijgen, met als antwoord "stuur de klant maar eens grijze experia" tja, die had ik zelf nog liggen, dus die maar eens aangesloten. Weer niets, minder nog! nu nog maar 12.368kbp/s en dus ben ik weer terug bij af.
Ik mag het niet zo "boos" zeggen tegen webcare, maar hou alsjeblieft op te sugereren dat een 12mb profiel hoort bij een extra abbonement, dat hoort minimaal 16 te zijn en iedereen weet dat. helaas is het de achterliggende afdelingen die
weigeren het profiel aan te passen.
Voor mij is na 4 weken de maat vol, het redelijke termijn voor het oplossen van die kinderlijke eenvoudige probleem is ruimschoots overschreden. Kpn heeft nog 48 uur om het op te lossen anders gaat mijn rechtsbijstands verzekering erop met als claim dat voor iedere dag dat het contractueel niet in orde is ik 500 euro claim. Moet u (wecare) eens opletten hoe snel het dan verholpen is.
Zoals u merkt webcare ben ik het kotsbeu. ben vandaag weer 4 uur bezig geweest met boxen omwisselen en bellen om vervolgens geen centimeter verder te komen...bah!
Groet Marcel.