gteunis schreef:
Bericht van Het Net ontvangen dat ik kosteloos mijn abonnement tot 17 augustus kon opzeggen i.v.m. met aanpassen tarieven.
Had nu abonnement t/m 31-12-2008.
Email gestuurd naar HetNet of ik kosteloos kon overstappen naar internetplusbellen extra van KPN.
Ik heb nu ook bel onperkt bij Het Net (voor 44,95 per maand) en voor 5 euro meer krijg je dubbele download en
4-voudige upload snelheid. Vandaag gebeld door Het Net die mij kosteloos willen overzetten naar KPN.
Met ongeveer een maand moet dit geregeld zijn. Ik krijg binnen een week een schriftelijke bevestiging.
Maar afwachten hoe dit afloopt, ik houd jullie op de hoogte.
Voor mij hetzelfde verhaal: ik heb nu instapsurfen en bellen (30 euro, geen mogelijkheid voordeeloptie Avond en Weekend) en ik heb aangevraagd internetplusbellen basis (35 euro, inclusief Avond en Weekend, dubbele down- én upload). Omdat hier de voordeeloptie bij inbegrepen is, is het prijsverschil eigenlijk maar 2,50 euro
Heb deze overstap telefonisch geregeld. Een bevestiging per mail is binnen.
Overigens is mij door de helpdesk verzekerd dat je bij hetnet sowieso een maandcontract hebt. Dit geldt ook voor de "oude" klanten en ook als er bij je gegevens iets anders staat!