€djeK schreef:
Henk.W schreef:
Ook een moderator of een site admin kan ook niet altijd blijven lachen en plaats dan wel eens een opmerking, wat dan wel eens minder genuanceerd kan zijn.
Er is niet gescholden of gevloekt of andere erge dingen geplaatst, dus het moet kunnen, we zijn geen schoolklas en uit de band springen is dit niet.
Prima, het zegt dan voor mij voldoende. Misschien ben ik dan wel van de "oudere generatie" die wat netter is opgevoed en zich wat tactischer en genuanceerder uitdrukt.
In ieder geval past het niet bij het plaatje van een Moderator met verantwoordelijkheid en dus een voorbeeldfunctie!!
Derhalve is dit mijn laatste post op dit forum en zal hierna direct uitloggen. Ik verzoek u danook onmiddelijk hierna, mijn account en al mijn berichten te verwijderen.
Geachte €djek of hoe u heten mag,
Ik denk dat er wel meer mensen van een nog oudere generatie's hier op dit forum zitten en in dit forum heeft zich nog nooit erge uitlatingen voorgedaanwant daar wordt zeer goed overgewaakt.
Iedereen mag zeggen en vragen in nette bewoordingen wat er op zijn weg komt.
Ik kan niet snappen waarom u nu zo boos en kwaad ben, een ieder mag zijn mening zeggen dus ook moderators, site admins en leden van dit forum als het maar niet kwetsend is.
Zoals u het nu steld zou een moderator of site admins nu nooit iets mogen zeggen, u heeft denk ik toch ook uw voordeel gehad van dit forum net als iedereen hier op het forum.
Maar dit komt wel meer voor als men geen vragen of moeilijkheden heeft gaat men spijker op laag water zoeken, dit is niet leuk voor de mensen (moderators en site admins) die hier alles aan doen om iedereen te vreden te stellen en te helpen als men problemen heeft
Uw account zal zal maandag verwijderd worden als bedenktijd voor u en de berichten blijven staan dat is geen doen voor ons om alles uit het verband te trekken waar u naam? bij staat
Met Vr groet Henk.W