Ineens vanavond had ik door waarom ik een beetje sloom internette, de draadloze verbinding was maar 5.5mb/ps in plaats van 54mb/ps. een soft reset hielp niet dus uiteindelijk maar gekozen voor de harde reset.
In mijn achterhoofd zat al te rommelen dat eventueel de nieuwe firmware geladen zou worden en die gedachten kwamen ook uit
Ik dacht, gelijk even uit testen die handel want het idee achter deze nieuwe firmware was dat de internetsnelheid niet langer onderhefigt zou zijn als iemand aan het bellen is (Virtual Connection). Dus ik open bbned 100mb test eerst zonder bellen en dat ging goed 650kb/ps, maar toen ging ik testen met telefoneren erbij, en wat denk je? pats gewoon vrolijk terug naar 450kb/ps
Kortom, zover ik kan zien haalt deze nieuwe firmware geen ruk uit. Nog steeds zakt je internetsnelheid zodra je begint met bellen, en dat terwijl ik vaak heb gelezen, hier en op tweakers dat dit expliciet was bedoelt voor het niet inzakken van downloadsnelheid tijdens het bellen.
Het opstarten van i-tv gaat in mijn geest wel sneller. Ik heb er een stopwach bij gehouden en in exact 1.30 was het geheel ready om tv te kijken.
Verder geen veranderingen kunnen ontdekken. Ik test het hele boeltje morgen nog een keertje, misschien dat die Virtual Connection nog actief moet worden ofzo, maar vrees grote vrezen. ahoewel? zeg nooit, nooit!
Groet Marcel.