Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu ma 25 nov 2024 08:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 11 dec 2007 22:03 
Offline

Geregistreerd: di 25 sep 2007 22:21
Berichten: 18
Afgelopen vrijdag belde ik nog met HetNet, maar toen was het nog niet mogelijk met de mededeling dat het "wel eens januari kon worden".
Vandaar dat ik nu (blij) verrast was door dit bericht.

Op dit moment betaal ik maandelijk voor mijn abonnement:
HetNet snel surfen en bellen: 34,95
bellen onbeperkt: 10,-
Digitenne: 6,95
Totaal: 51,90

Het nieuwe abonnement voorziet in Surfen, bellen en IPTV, incl Digitenne:
HetNet snel Surfen, bellen en TV: 44,95
bellen onbeperkt: 10,-
Totaal: 54,95

Meerkosten dus € 3,95 per maand. Dat is geen geld. Plus de eerste 6 maanden € 10/maand korting. Ik heb vandaag meteen besteld... :)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 13 dec 2007 21:03 
Offline

Geregistreerd: di 16 okt 2007 19:03
Berichten: 35
Begin 2008 wordt het in de overige Verkoopkanalen geintroduceerd, zoals Primafoon. Waarom... omdat ze nu nog aan het testen zijn of de orderstroom goed loopt. Dat is wat ik meegekregen heb.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 14 dec 2007 00:22 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
dan zullen ze ongetwijfeld uitkomen op een chaos. zeer bekend is dat kpn zijn i-tv aanvragen niet altijd goed verwerkt waardoor klanten soms weken ana het lijntje worden gehouden. erg aso wordt men dan vriendelijk verzocht de order weer te annuleren om vervolgens opnieuw te gaan aanvragen.


als gevolg dat klanten in sommige gevallen 12 weken wachten op een aansluiting. kpn is hier al 100rden keren mee geconfronteert en beloofd vanaf 2006 al beterschap. de praktijk leert dan anno december 2007 nog steeds niets in verandert. dus als het inderdaad ligt of de introductie hangt op de orderstroom vrees ik dat het nog niet bij primafoon te krijgen zal zijn.


groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 14 dec 2007 09:21 
Offline

Geregistreerd: di 16 okt 2007 19:03
Berichten: 35
Dat zou best kunnen Marcel, jammer. Want ik wil klanten ook IPTV met Hetnet kunnen aanbieden. Werk zelf namelijk in de Primafoon. Wij werken sinds enige tijd met een nieuw programma voor de Orderinvoer, wat de lijn compleet doormeet en ook de beschikbaarheid controleert etc. Voor alle IP diensten zoals Internet,IPB,IPTV. Als je online besteld bijv via Hetnet, maak je nog gebruik van de oude Order Tool... dus wordt niet alles nagelopen. Ik ben benieuwd in ieder geval hoe het zal lopen bij Hetnet.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 22 dec 2007 23:17 
Offline

Geregistreerd: di 25 sep 2007 22:21
Berichten: 18
Nog niet eens een schriftelijke bevestiging mogen ontvangen tot op heden.
Op csc.hetnet.nl zag ik wel de order staan. Geplande opleverdatum: 1-1-08.
Dus HetNet maar eens een mailtje gestuurd en gevraagd wanneer het gaat gebeuren. Heb weinig zin om tot Sint-Juttemis te moeten wachten.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 06 jan 2008 17:57 
Offline

Geregistreerd: di 25 sep 2007 22:21
Berichten: 18
Inmiddels zitten we dik in januari.

Nog altijd niets gehoord of gezien over IPTV :(

Ik heb er vorige maand een mailtje aan gewijd:
Citaat:
Op 11 december heb ik IPTV bij HetNet besteld.
Ik heb daarna nog geen enkele bevestiging gekregen.
Op csc.hetnet.nl heb ik gezien dat de order inmiddels wel staat, maar dat de opleverdatum ergens op 1-1-08 is gezet.
Graag zou ik weten hoe lang het nog gaat duren voordat u het bestelde oplevert. Zo snel mogelijk na de kerst, en dus nog in 2007, zou zeer wenselijk zijn.


en kreeg daarop dit antwoord:
Citaat:
De e-mail servicelijn heeft geen mogelijkheid om de door u gestelde vragen voor uw specifieke situatie per email te beantwoorden.
Wij adviseren u om telefonisch met onze Helpdesk contact op te nemen. Een van onze medewerkers kan uw vragen dan in behandeling nemen. Het telefoonnummer is 0900 - 1407 ( € 0,45 per minuut ). De Helpdesk is dagelijks van 08.00 tot 22.00 uur geopend.


Ik zie niet in waarom dit via een véél te dure telefonische helpdesk opgelost moet worden. Deze vraag kan prima schriftelijk afgehandeld worden...

Ik wacht dus maar af.
Wordt vervolgd...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 06 jan 2008 21:10 
Offline

Geregistreerd: zo 06 jan 2008 01:44
Berichten: 23
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat een eerdere bestelling die wel geleverd is, blijft hangen in systemen.
Hierdoor kan een nieuwe bestelling niet verwerkt worden.
De helpdesk zou hiervoor een oplossing hebben.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 07 jan 2008 00:37 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Dit probleem is mij ook te oren gekomen via een ander fora. het beste kunt u een bestelling telefonisch bestellen gezien online de order (vaak) zoek raakt....u zeit gewaarschuwdt!

Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 08 jan 2008 00:01 
Offline

Geregistreerd: di 25 sep 2007 22:21
Berichten: 18
Ik heb dus telefonisch besteld op 11 december, en niet online. Dat kon die dag nog niet eens.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 08 jan 2008 00:49 
Offline

Geregistreerd: zo 06 jan 2008 01:44
Berichten: 23
Toch maar even opnieuw bellen.
De helpdesk lijkt eerdere (vastgelopen) orders te kunnen sluiten. Hierna loopt de rest gewoon weer goed door.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 08 jan 2008 01:49 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Tig keer bellen en tig keer bestellen en vervolgens niets krijgen.....

Nog even en je krijgt een vrachtwagen voor de deur met een pallet aan decoders, al die bestellingen deden het opeens wel..... :D

Hoe moeilijk kan het zijn?
Klant wil IPTV dus morgen het pakket op de post en overmorgen kijken.
Ik neem niet aan dat er iemand iets moet aanpassen op de achterkant van de Maan dus is het zo geregeld....

M.v.g,
Robèrt

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 08 jan 2008 02:13 
Offline

Geregistreerd: zo 06 jan 2008 01:44
Berichten: 23
Maar wel blijven bellen en mailen en schrijven...

Maar vooral alle kosten bij hun claimen! Dus noteer alles en declareer elk gesprek en alle kosten die je hebt gemaakt !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2008 21:19 
Offline

Geregistreerd: di 25 sep 2007 22:21
Berichten: 18
Op 13 januari heb ik maar eens gebeld.
Er bleek een storing te zijn in het bestelsysteem.
Dat kon op die zondag niet verholpen worden, en de tweedelijnsmedewerker vroeg me een emailtje te sturen naar info [at] hetnet.nl

Daar kreeg ik gisteren een mailtje op terug: mijn mailtje wordt waarschijnlijk binnen 7 dagen in behandeling genomen. Over afhandeling van de bestelling nog geen woord.

Het duurt allemaal wel errrrrrug lang hoor...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2008 21:45 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Het is overduidelijk dat kpn nog steeds achtervolgt wordt door het "bestelspook". schandelijk is het gewoon dat kpn dit maar niet onder de duim kan krijgen :evil:

Verder sluit ik aan bij himelap dat je zeker alles moet declareren dat je aan kosten maakt of dergelijke!

Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2008 23:45 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Ik lees dit toch steeds met grote verbazing hoor....

Klanten willen het graag hebben maar het bestel-systeem kan het niet aan?
Dát kan toch niet in deze moderne tijd?
Klanten die iets bestellen zijn de beste klanten die je maar kunt hebben, die moeten binnen één minuut een welkomst mailtje krijgen en echt binnen 3 werkdagen de spullen in huis hebben!

Of denk ik nu te simpel?

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling