Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 22 dec 2024 16:57

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Mailbox geblokkeerd?
BerichtGeplaatst: di 30 okt 2007 19:59 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Na het stopzetten van mijn IPC contract heb ik bij Planet mijn e-mail adressen behouden.
Dat is een mooie service en kost "maar" 2,95 per maand.

Helaas ging het vandaag mis.....
Opeens zijn al mijn accounts geblokkeerd.
Contact met de helpdesk gehad.
"Kunt U wel internetten?"......zucht.......

Zou vanwege spam komen......zucht....
Mijn uitgaande mailserver is niet Planet meer dus daar kan toch bitter weinig spam van komen dacht ik zo.

Of ik maar even naar abuse@planet.nl een mailtje wilde sturen.
Dit was het antwoord na 15 minuten aan de lijn hangen, dat kost al bijna meer dan mijn maandbedrag.
Gelukkig kon ik wel bij de mailbox-instellingen komen dus snel een forward erop gezet.
Dit werkt wel naar behoren..... :D

Leuk dat Planet e-mail only heeft maar ik zeg het toch maar op.
Deze vorm van dienstverlening is waardeloos.

M.v.g,
Robèrt

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 30 okt 2007 22:29 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
zou het niet komen robèrt omdat planet vandaag een verschrikkelijke aanval op hun mailservers hebben gehad?

sinds 11 uur vanochtend liep mijn mailbox vol met spam en virussen. mijn norton had het er behoorlijk druk mee. om 12.00 uur heb ik de mailbox maar gesloten omdat het geen doen meer was. rond 4 uur was het verholpen en kwamen er geen spam of virussen meer binnen.

ik zeg niet dat dit ook jou probleem is, maar vind het wel appart dat jou mail het niet deed, en hier de box totaal vol liep met chit.


groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2007 00:11 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Het werkt nu nog altijd niet bij mij....
Dus ik weet het niet.

Helpdeskmedewerker wist niet echt waar hij het over had.
Vroeg overigens ook doodleuk om mijn wachtwoord.......
Die kan je vergeten zei ik en daar schrok hij van.

Maar die forwarding werkt wel prima.
Valt me wel meteen op dat er op mijn andere adres géen enkel spammailtje binnenkomt.
Waarom staat bij Planet dan mijn spambox altijd vol?

Ik laat deze forwarding er misschien wel in staan, bevalt goed.
Wie weet wel een geluk bij een ongeluk?

M.v.g,
Robèrt

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2007 01:11 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
kan je wel uitleggen waarom de spambox wel bij planet volstaat.

bij planet is bewust gekozen ook spammails te bewaren. er is een tijdje geweest dat planet de spam gelijk weggooide om ruimte op de server te besparen.

echter was er een groep mensen die dit niet pikte en eisde via de opta dat ook spam bewaart moest blijven. zonder ingrijpen van de opta heeft planet gekozen om de spam in een aparte box te bewaren. het is met de overgang naar de nieuwe mailsserver zeer makkelijk je spam in 1 muisklik te legen.

zo is iedereen blij. snap je? :wink:


groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2007 08:35 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
Ook bij HetNet is de spambox altijd behoorlijk gevuld en moet je legen anders krijg je het toch door je mail heen met het binnen halen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2007 08:44 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Toch heeft het er allemaal niets mee te maken..... 8)

Mijn webdisk én homepage is ook weg.
Dus is er iemand bij Planet die neit weet dat ik een e-mail only abonnement heb en alles heeft verwijderd.

Voor een abonnement van 2,95 per maand moet ik straks weer 30 minuten aan de telefoon hangen met iemand die het niet begrijpt.
Met het opzeggen van IPB had ik ook al 2-3 medewerkers aan de lijn die nergens van af wisten.
Uiteindelijk werd ik gebeld door een Planet-medewerker die wel ergens vanaf wist om het te regelen.
Blijkbaar was dit de enige medewerker bij Planet die er iets van begreep.

Vandaag maar weer eens bellen.......

M.v.g,
Robèrt

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2007 09:06 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Henk.W schreef:
Ook bij HetNet is de spambox altijd behoorlijk gevuld en moet je legen anders krijg je het toch door je mail heen met het binnen halen.


Toch merkwaardig,want bij KPNPlanet is eigenlijk nooit Spam in je box


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2007 11:38 
Offline

Geregistreerd: vr 26 jan 2007 19:41
Berichten: 56
Woonplaats: Amersfoort
Maarten schreef:
Toch merkwaardig,want bij KPNPlanet is eigenlijk nooit Spam in je box


Dan heb je een andere ervaring als ik, sinds een jaar of zes ben ik klant bij Planet en het laatste jaar krijg ik spam voorheen kreeg ik altijd alleen mijn emails en verder niets.
Nu ga ik het laatste half jaar altijd naar webmail van Planet en kijk eerst wat er staat bij email staan tegenwoordig altijd wel mailtjes die niet aan mij gericht zijn, heb ze uitgespit ook de bron van het bericht maar gewoon verkeerd.
Geadresseerd aan Hotmail klanten AOL klanten en van alles dan filter ik daar en haal alleen de mail voor mij zelf binnen.
Ook bij ongewenste mail meestal gooi ik gelijk alles weg maar soms kijk ik wel eens naar de geadresseerde blijkt altijd dat dat de zeker de helft niet voor mij is.
Mijn conclusie is dan dat de Planet mailserver en spamfilter niet goed meer werkt terwijl het voorheen goed gewerkt heeft. :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2007 17:15 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
@aart44:Planet is wat anders dan KPNPlanet.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2007 17:29 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Mailbox nog altijd op slot...
Homepage is verdwenen....

Abuse van KPNPlanet mailde mij dat zei daar natuurlijk niets mee te maken hebben....
De helpdesk van Planet weet weer niet waar ze het over hebben.
Ik ga er niet meer over bellen want dat kost meer dan dat het abonnementje per maand kost,

Stuur wel een paar mailtjes en verzoek of ze mijn abonnementsgeld terugstorten wegens niet geleverde diensten.

Heerlijk om zo mailtjes te versturen.

M.v.g,
Robèrt

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 02 nov 2007 13:20 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Vandaag een mailtje gehad van de Helpdesk.

Ze weten niet hoe ze dit moeten oplossen en het kan nog wel enige dagen duren voordat het weer goed is......

Die 1 tot 2 muisklikjes is blijkbaar te ingewikkeld voor de helpdesk-medewerkers.....

Stel je voor dat er bij Planet een echt probleem ontstaat.

M.v.g,
Robèrt

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 02 nov 2007 15:05 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Oh...heerlijk.... :D

Kreeg net een mailtje dat ik met de afdeling abuse moet opnemen.
Gôh, dat moest ik 2 dagen geleden ook al en die kunnen niets voor me doen.
Kastje naar de muur, weer bij het kastje aangekomen en nu moet ik weer naar de muur.... :lol:

Wat een sukkels denk ik dan maar.
Je zou er van afhankelijk zijn zeg.....
ik gelukkig niet, ik blijf ze nu net zolang "bestoken" met mailtjes tot ze er bij neervallen..... :twisted:

M.v.g,
Robèrt

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 18 nov 2007 01:06 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Na ruim twee weken eindelijk iemand die het begreep......
Mailbox was na 5 minuten weer te gebruiken.

Vanwege ongemak en hoge belkosten opperde ik het idee om dit e-mail only abonnement maar een jaartje gratis te krijgen.... 8)
Daar kon de mede-werker geen uitspraak over doen en moest ik een andere afdeling voor hebben.
Ik die andere afdeling gebeld en zelden ben ik zo kortaf te woord gestaan.... :)
Maar goed, of ik maar een brief wilde sturen met dat verzoek.
Meteen gedaan en nu wacht ik op antwoord maar ben bang dat dit nooit zal komen.

Volgend de voorwaarden heb ik recht op een homepage bij dit abonnement, die is uiteraard ook verdwenen en niemand kon mij vertellen waar deze is gebleven....
Ga ik ook over bellen en ik ga door tot het bittere einde..... :twisted:

Heerlijk dat stoken om niets bij de Helpdesk.
Ik vraag me wel af of die helpdesk wel voldoende hulp krijgt, ze weten er echt helemaal niets.
Bij elke vraag moeten ze even wat navragen, 5 minuten wachten, dan weer wat vertellen wat niet klopt, dan weer bij een collega vragen, dan weer terug komen met een verhaal wat niet klopt en dan volgt altijd een handeling waarbij je na een paar dagen pas weer kan bellen......
Heerlijk!.... :twisted:

M.v.g,
Robèrt

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 19 nov 2007 22:24 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Bespeur ik enig leedvermaak ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 19 nov 2007 22:42 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Is het zó duidelijk?..... :twisted:

Natuurlijk kan ik wel zonder die mailboxen maar het gaat om het principe.
Nu wil ik mijn homepage ook nog terug én dat zij de data terugzetten.
Uiteraard heb ik dat zelf ook nog wel maar ongevraagd iets weggooien is onbehoorlijk.

Morgen maar weer eens bellen.

M.v.g,
Robèrt

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling