Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 04:29

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 07 nov 2007 23:03 
Offline

Geregistreerd: ma 01 jan 2007 14:50
Berichten: 122
Per 1 december stap ik over naar 20Mb telfort+vast bellen. Dus netjes op 24 oktober de helpdesk gebeld dat ik ga overstappen, en dat ik mijn contract wil beeindigen. geen probleem, dat loopt tot 13 december, dus per 1 december overstappen kan zonder problemen. Ik blijf dan wel doorbetalen tot 13 december, maar die twee weken overlap neem ik voor lief (zekerheidsmarge).

In dat contract tot 13 december zit ook Mine (Interactieve TV).

Nu blijkt dat, nadat ik vandaag de EB gereset heb, ik geen Interactieve TV meer heb. Navraag bij de helpdesk leerde dat het contract m.b.t. Interactieve TV beeindigd is per 24 oktober (de datum dat ik belde). kennelijk wordt met de reset van de EB de nieuwe situatie geactualiseerd.

Ik zou opnieuw Interactieve TV moeten aanvragen, en met zo'n 3 weken zou ik het weer moeten kunnen ontvangen. Alleen, dan is het ongeveer 30 november, en stap ik over naar Telfort.

Beetje slordig dit. Nu heb ik 3 weken geen TV. De helpdesk kon me echt niet helpen, hoewel KPN zelf ten onrechte het contract voortijdig beeindigd heeft.

PS: Als iemand de tuner wil overnemen? PM graag


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 nov 2007 23:28 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Daar zijn ze dan wel erg snel mee zeg.......
Maar stopt je betaling wel?
Dat ze het signaal er niet gewoon weer op kunnen zetten.

Vreemde zaak hoor.

M.v.g,
Robèrt

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 nov 2007 23:32 
Offline

Geregistreerd: ma 01 jan 2007 14:50
Berichten: 122
Ik heb zojuist een brief naar klantreacties gestuurd, waarin ik een voorstel doe om de betaling voor dit gestopte contract stop te zetten. Volgens mij gaan het automatisch wel goed, maar ik voelde toch een behoefte om dit ook per brief aan te geven.

Ja, vreemd he, dat dat signaal er niet gewoon "eventjes" weer opgezet kan worden. Ik heb namelijk nog steeds wel een IPB-verbinding.

Nou ja, drie weken zonder TV is te overleven. Tolkien maar weer eens uit de kast trekken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 nov 2007 23:40 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Blijkbaar is iets stopzetten veel makkelijker dan weer activeren....

Mijn mailboxen bij Planet zijn al een week geblokkeerd.
Niemand begrijpt hoe het kan en al helemaal niet hoe ze het moeten oplossen.....
Na stoppen met IPB nak ik het e-mail only abonnement, handig dat je mailadressen nog blijven bestaan....niet dus.... 8)

3 weken TV lijkt me best fijn, totdat het je overkomt en dan mis je het opeens.

M.v.g,
Robèrt

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 15 nov 2007 18:38 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 11 aug 2006 20:24
Berichten: 40
heb nu al 3 maal interactieve tv van kpn aangevraagt

1e keer via internet
zou dus een brief ontvangen waneer in spulletjes geleverd zou krijgen.
en nee hoor 6 weken verder

2e keer gebeld voor een abonoment
ook nu zouden mijn spullen gelever worden. helaas, niets, 4 weken verder

3e keer;
nou gaat hij let op.
kpn belde mij voor een actie: ze belde mij omdat ik digitene heb
of ik om wilde schakelen naar interactief
uitgelegd dat dit de 3e keer zou zijn dat ik t bestelde.
vreemd vonden ze t maar. maar werd er verteld komt nu echt helemaal goed hoor.
werdt zelfs op het eind gegevens opgenomen en of ik akkoord was met wat meneer mij vertelde. geen probleem hoor als ik t maar krijg.

nu ben ik 2 weken verder en weer helemaal niets ontvangen geen bevestiging of wat dan ook.
klasse kpn echt klasse.
wat een amateurs zeg.

wat was het ook al weer de koude douch toch.
ga maar een brief opstellen voor kassa misschien wel leuk voor het programma. want zeg nu zelf dit is toch te gek voor woorden!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 15 nov 2007 20:06 
Offline

Geregistreerd: di 02 mei 2006 19:36
Berichten: 69
Ook ik kan wel het een en ander over mine vertellen. kan niet, kan wel, kan niet, ongevraagd had men mij aangemeld, etc. etc. Maar de term mine kom je nu nergens meer tegen. Het is nu interactieve tv. Ook xs4all en hetnet klanten kunnen binnenkort deze vorm van tv kijken aanvragen. Waar ik nieuwsgierig naar ben, is de ervaring van mine en evt het aansluiten op een tweede tv. Het komt mij nog steeds een beetje amateuristisch over van planet.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 15 nov 2007 20:39 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
sorry luitjes, maar ben snip verkouden, dus m`n bed zie ik nu meer als dit forum. daarom reageer ik niet zo vlot als normaal :cry: .

kpn laat inderdaad nog steeds op de afwerking van orders grove steken vallen. dat is al legio keer gemeld op zowel dit forum als die van i-tv forum zelf. blijkbaar willen ze hier niet van leren want de klachten blijven binnen stromen helaas.

met arends ogen kijk ik toe hoe kpn zijn leden moedwillig naar een andere provider toe helpt.


groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: nog 1 kans
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 17:00 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 11 aug 2006 20:24
Berichten: 40
eerder vermelde ik dat ik al n aantal malen getracht heb om
interactieve tv aan te vragen.
dit mocht niet lukken ondanks verschillend pogingen.

maar de aanhouder wint zeggen ze wel eens he

dus vandaag naar primafoon van kpn geweest
verhaal verteld en natuurlijk jaja erg vervelend meneer.
niemand kan er iets aan doen uiteraard en ik moest t nog maar eens proberen. gaf wel toe dat het een bekend probleem was joeppie
wordt ik heel wat zijzer van. maar ok

dus nogmaals in het systeem gekeken en mevrouw kon me vertellen dat er helemaal geen bestelling geplaatst was door mij.
grrrrr nou ja ok laat maar niet op in gaan nutteloos

dus via die zaak nogmaals alles ingevuld klachtenbrief erbij en nu maar afwachten of t nu wel ging lukken.

dus laat het nog wel effe weten.

hoop dat t n super kast is anders weten jullie denk ik wel
waar het kasje beland. !!!!! met de vriendelijke groeten.

leuke forum trouwens kun je toch nog n beetje je woordje kwijt :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: nog 1 kans
BerichtGeplaatst: zo 18 nov 2007 00:59 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
charlybud schreef:
leuke forum trouwens kun je toch nog n beetje je woordje kwijt :lol:


Zo is het!

M.v.g,
Robèrt

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 20 nov 2007 16:12 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 12 jan 2007 11:43
Berichten: 327
Woonplaats: sexbierum friesland
Robèrt schreef:

Mijn mailboxen bij Planet zijn al een week geblokkeerd.


M.v.g,
Robèrt

Wat denk je ik ben ook van plan over te gaan stappen naar andere provider
Maar heb nu al vast een ander email adres genomen om dit wat jij nu hebt te voorkomen
Ik zie het wel gebeuren dat als ik het nu al op ga zeggen voor februari
Ik van af volgende week geen internet en telefoon meer heb

dus ben ze al vast voor geweest en heb een gmail accound aan gemaakt ben ik niet meer afhankelijk van planet


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling