Eric schreef:
inmiddels is het allemaal opgelost (hoop ik....)
Vanochtend zelf maar weer de helpdesk gebeld, omdat ik er na 6x resetten
er helemaal kotsmisselijk, ziek, krankjorem etc. etc. van was geworden.
De 1e lijns medewerker wist mij te vertellen dat er door de 3e lijns inmiddels was vastgesteld dat op
de servers bij KPN ingesteld stond dat ik een Thomson modem heb, maar ik heb echter een Siemens box.
Hierdoor schijnt e.e.a. niet vlekkeloos te verlopen en zelfs vast te lopen.
In ieder geval waren mijn gegevens al hersteld en moest ik alleen nog maar een harde reset geven.
Ik dus het paperclipje gedaan met de helpdesk aan de telefoon (die mij inmiddels had teruggebeld op mijn mobiel)
en hij kon meteen zien dat de box nu wel foutloos op het netwerk was en zelfs een status "OK" doorgaf.
Totnogtoe ziet alles er nu keurig uit.
Internet loopt vlekkeloos ook met P2P software draaiend (µtorrent)
en de webserver weer in de lucht draait alles weer als een trein.
En de telefonie ?
Vooralsnog is die niet uitgevallen, dus het lijkt er op dat e.e.a. opgelost is.
Intussen wel mijn komplimenten aan de 1e lijns medewerker,
volgens mij heette hij ? en van achteren ?........... of zoiets.
Hij sprak met een duits accent, maar als iemand hem kent, geef hem maar mijn waardering door........
Kan niet anders zeggen dat ik uitstekend te woord gestaan en geholpen ben door hem.
m.vr.gr.
Eric
Goed dat het probleem opgelost is doordat je uiteindelijk de juiste medewerker aan de lijn hebt gehad. Echter het is niet toegestaan om namen van KPN medewerkers op dit forum te plaatsen, zowel positief als negatief bedoeld. Vandaar dat ik de naam weggehaald heb.