domboos schreef:
Met je ballen tussen de bankschroef.
Monteur zou na drie dagen bellen -> Natuurlijk niet, het is KPN!!!!
Helpdesk -> Mogen maar 1x proberen om 2e lijn te pakken te krijgen, lukt dit niet dan helaas opnieuw bellen.
Dan het abbonnement maar afzeggen en protering ongedaan maken, dit duurt 8 weken. Zijn ze nou helemaal bedonderd bij KPN/PLANET.
Maar wel geld van je rekening afschrijven. -> Dat is het enige wat je terug kan doen, de bataling ongedaan maken.
Maar ja ik kan nog steeds niet gebeld worden, harstikke dode lijn.
Ben benieuwd heb je het aan je hart kan er geen ambulance komen, nou ga je toch lekker dood
Je frustratie is begrijpelijk en helaas ben je erg afhankelijk van wie je aan de telefoon krijgt van de HD,maar neem van mij maar aan dat er ook goeie kundige HD medewerkers zijn maar dan moet je ze wel treffen
Toch maar weer de stoute schoenen aantrekken en opnieuw bellen en de tweedelijns HD vragen.De druk om tickets te sluiten,korte gesprekstijd omdat er meer calls binnen komen etc zijn niet jouw probleem maar van het KPN Mgt !
Mbt de betaling,is het vrij simpel,je laat je bank het afgeschreven bedrag gewoon terugstorten en dan laat je "notfalls" escaleren als er tussentijds nog geen oplossing voor is.
Kom op laat je niet kennen