Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 19:26

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 25 feb 2007 21:01 
Offline

Geregistreerd: di 06 feb 2007 23:46
Berichten: 21
Ik kan wel bellen maar niet gebeld worden.

Met 06 naar mezelf gebeld geen toon
Met voip naar o6 gebeld werkt.
Gelijk weer met 06 naar mezelf -> werkt na 5 minuten niet meer

Hoera weer de helpdesk bellen en in de wacht staan

Iemand ervaringen met je rekening betalen zolang het nog niet goed werkt?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 25 feb 2007 21:19 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 06 feb 2007 12:31
Berichten: 42
Helpdesk opbellen, doe dat mobiel, dan kunnen ze testen uitvoeren. Zeg dat je veel moet bellen enzo en het opgelost wil hebben. Ze verbinden je dan wel door naar de technische dienst als ze er niet uit komen, het is nu zondag avond. Relatief rustig, bel ze op :) technische dienst werkt 24/7 dus die is er ook nog wel ;)

Dan klacht sturen naar kpn zodra het opgelost is, zeggen wat er aan de hand was, hoelang je niet van welke services gebruik heb kunnen maken, welke frustraties het opriep, en dat je in iedergeval xx euro terug wil.

Adressen van de providers voor klachten:

KPN Klantenreacties
Postbus 58800
1040JA Amsterdam

Planet Internet
Postbus 2529
3800GB Amersfoort

HetNet
Postbus 2728
3800GG Amersfoort


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 feb 2007 19:04 
Offline

Geregistreerd: di 06 feb 2007 23:46
Berichten: 21
Het wordt een monteur.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 feb 2007 23:14 
Offline

Geregistreerd: do 25 jan 2007 07:45
Berichten: 32
Woonplaats: Friesland
Probeer met de MPSD in contact te komen via helpdesk

Laat modem opties verwijderen en dan een harde reset

alles moet dan weer werken.

(splitter moet wel verwijdert zijn na 10 dagen na aansluiting)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 27 feb 2007 08:54 
Offline

Geregistreerd: di 06 feb 2007 23:46
Berichten: 21
Splitter is verwijderd, harde reset helpt niet, zou ook geen nut hebben lijkt me omdat als ik bel en direct terug bel het wel even werkt dus niets mis met instellingen.

Maar het volgende....

Als er geen stroom op je experiabox staat (ofwel uit) en je belt naar je eigen nummer gaat de telefoon dan over of is de lijn dood ??

Iemand een idee?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 27 feb 2007 11:41 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
domboos schreef:
Maar het volgende....

Als er geen stroom op je experiabox staat (ofwel uit) en je belt naar je eigen nummer gaat de telefoon dan over of is de lijn dood ??

Iemand een idee?


Bij mijn weten is dan dood,maar ik laat me graag corrigeren :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 27 feb 2007 23:32 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 02 aug 2006 23:15
Berichten: 310
domboos schreef:
Iemand ervaringen met je rekening betalen zolang het nog niet goed werkt?


:D Geen enkel probleem!!!!! Daar zijn ze bij KPN niet zo moeilijk in, hihi.
Alles wordt volledig automatisch afgeschreven. :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 02 maart 2007 10:47 
Offline

Geregistreerd: di 06 feb 2007 23:46
Berichten: 21
Met je ballen tussen de bankschroef.

Monteur zou na drie dagen bellen -> Natuurlijk niet, het is KPN!!!!
Helpdesk -> Mogen maar 1x proberen om 2e lijn te pakken te krijgen, lukt dit niet dan helaas opnieuw bellen.
Dan het abbonnement maar afzeggen en protering ongedaan maken, dit duurt 8 weken. Zijn ze nou helemaal bedonderd bij KPN/PLANET.

Maar wel geld van je rekening afschrijven. -> Dat is het enige wat je terug kan doen, de bataling ongedaan maken.

Maar ja ik kan nog steeds niet gebeld worden, harstikke dode lijn.

Ben benieuwd heb je het aan je hart kan er geen ambulance komen, nou ga je toch lekker dood


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 02 maart 2007 14:13 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
domboos schreef:
Met je ballen tussen de bankschroef.

Monteur zou na drie dagen bellen -> Natuurlijk niet, het is KPN!!!!
Helpdesk -> Mogen maar 1x proberen om 2e lijn te pakken te krijgen, lukt dit niet dan helaas opnieuw bellen.
Dan het abbonnement maar afzeggen en protering ongedaan maken, dit duurt 8 weken. Zijn ze nou helemaal bedonderd bij KPN/PLANET.

Maar wel geld van je rekening afschrijven. -> Dat is het enige wat je terug kan doen, de bataling ongedaan maken.

Maar ja ik kan nog steeds niet gebeld worden, harstikke dode lijn.

Ben benieuwd heb je het aan je hart kan er geen ambulance komen, nou ga je toch lekker dood


Je frustratie is begrijpelijk en helaas ben je erg afhankelijk van wie je aan de telefoon krijgt van de HD,maar neem van mij maar aan dat er ook goeie kundige HD medewerkers zijn maar dan moet je ze wel treffen :wink:

Toch maar weer de stoute schoenen aantrekken en opnieuw bellen en de tweedelijns HD vragen.De druk om tickets te sluiten,korte gesprekstijd omdat er meer calls binnen komen etc zijn niet jouw probleem maar van het KPN Mgt !
Mbt de betaling,is het vrij simpel,je laat je bank het afgeschreven bedrag gewoon terugstorten en dan laat je "notfalls" escaleren als er tussentijds nog geen oplossing voor is.

Kom op laat je niet kennen :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 02 maart 2007 20:57 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Probeer het in de avond na 22.00uur(0800-0505), dan krijg je vaak een 2e lijns medewerker. Laat je niet afschepen, zeg dat het al meerdere malen is gebeurd(vraag de naam van de medewerker of naar zijn supervisor).

Moeten inmiddels genoeg 2e lijns medewerkers bij de klanteningang zitten, want bij de monteursingang zijn de meeste ervaren 2e lijns vervangen voor beginners. :cry:

Sorry, maar moest het even kwijt. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 02 maart 2007 22:34 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Marcel schreef:
Moeten inmiddels genoeg 2e lijns medewerkers bij de klanteningang zitten, want bij de monteursingang zijn de meeste ervaren 2e lijns vervangen voor beginners. :cry:



Onbegrijpelijk :?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 03 maart 2007 14:00 
Offline

Geregistreerd: di 06 feb 2007 23:46
Berichten: 21
http://www.bright.nl/paybackparty-upc-mediabox

Hoe zou de experiabox met zo'n actie eruit zien?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling