Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 22 dec 2024 07:23

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2006 18:44 

Ik heb zelf geen IPB, maar met firmware versie 1.40.9c-iptv (Nov 6 2006 13:56:43) kan je weer SSID broadcasting uitzetten. 8)

Er was kort een firmware versie 1.40.9-iptv (26 Okt 2006) waarin je de SSID broadcasting niet meer kon uitzetten, maar er waren veel problemen met deze firmware zodat er snel een nieuwere versie is uitgebracht.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 18 feb 2007 23:41 

Is er ook iemand weet wat de poort is waarop de EB luistert voor remote verkeer? Als ik inlog op de EB staat er wel aangegeven dat remote management ingeschakeld is, en dat dit een security gevaar oplevert. Dexe poort wil ik dus graag sluiten, om "inbraak" te voorkomen. Tenslote, voorkomen is beter als genezen...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 19 feb 2007 00:06 

Met de laatste versie ? Probeer morgen op de dag eens een reset. Even aan en uit zetten met de schakelaar. Geen harde reset !! Dat zou ik eerst even overleggen met de HD.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 19 feb 2007 00:12 

Oke, dit zou ik eens kunnen proberen. Wat verwacht je hiermee? Dat ik in het menu weer bij beheer op afstand kan komen? Is het niet bekend op wat voor poort hij standaard werkt?

Had eigenlijk even een screenshot moeten nemen, maar jah, dat is achteraf.

Ben ook al op zoek geweest naar online port scanners, om uit te zoeken welke poort open staat. Hij geeft helaas niets aan, waarschijnlijk omdat de poort stealth is.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 19 feb 2007 01:56 

Na de laatste update ben ik 1 keer de melding tegen gekomen. De reden is onbekend gegeven, denk zelf een hik van de box (oude vermelding) na de firmware update. Na een zachte reset ging deze hier niet weg, maar dit wil niet zeggen dat dit niet bij jouw zou kunnen,...stap voor stap :wink: Hij ging wel weg met een harde reset, de box haalde de laatste versie op van de firmware en stelde de box weer terug in de fabrieksstand, tevens moest ik alle instellingen die ik had gemaakt weer opnieuw doen (wifi enz..) met een pc die bedraad was aangesloten. Daarom stel ik voor om eerst met de HD te overleggen. Als de harde reset niet goed gaat, heb je grotere problemen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 20 jun 2007 21:49 

[quote="delfsegek"]Ik gebruik het volgende:

- Zorg dat je WAKE-ON-LAN aan hebt staan op je moederbord en binnen windows.
- Installeer het pakket "Remotely Anywhere" op je pc. Zorg dat het pakket luistert naar poort 443 (HTTPS).
- Stel in de EB poort 7 en 443 in zodat ze naar je pc worden gesluist.
- Je kan dan via de website http://www.depicus.com/wake-on-lan/woli.aspx . Daar kan je je pc aansluiten op afstand.

Dat heb ik ook gedaan, maar ik krijg mijn computer op afstand niet aan.
Intern vanaf een andere computer werkt het perfect. Ik heb een SpeedTouch router. Ik weet niet of dat het probleem is?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]