Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 24 nov 2024 06:32

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: mine versus tele2tv
BerichtGeplaatst: za 20 jan 2007 21:03 

zou de komst van tele2 tv de prijs van mine naar beneden brengen??
Ik zou graag mine willen, maar dan ipv de kabel (13 euro/maand) en niet voor de leuk erbij (20 euro/maand + extra kosten voor voetbal)
Ben benieuwd.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 21 jan 2007 00:29 
Site Admin

Ongetwijfeld gaat de prijs in de komende maanden vast wel iets naar beneden. Ook nu zijn er al aanbiedingen van KPN als je mine afneemt. Zo is de tuner momenteel geen 149.00 euro maar 99.95. En laatst las ik iets over de eerste 6 maanden geen 19.95 maar 14.95.

Deze tendens zal ook vast de komende jaren wel voortzetten, echter is mine nog niet echt landelijk uitgerold zoals bij BV casema of upc. Pas als het echt beschikbaar is voor iedereen zal de echte campagne pas op gang gaan komen.

U hebt gelijk dat mine-tv nog duurder wordt op het moment dat je tele2 voetbal erbij moet nemen, als eerder schreef ik mijn ongenoegen dat je bij digitenne van KPN maar 6 euro betaald voor extra voetbal, en bij mine betaal je 10 euro extra per maand...echt belachelijk.

Neemt nogmaals niet weg dat mine-tv een goed product is, als straks alle bugs verholpen zijn filmdirect en programma gemist goed op poten staan dat mine een goede concurrent kan zijn tegenover casema of andere aanbieders.

Groet Marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 21 jan 2007 12:25 

Marcel,
Eigenlijk zit ik te wachten tot het ECHT "in plaats van" kabel tv komt.
Ik kijk nu via de kabel van delta in zeeland.
Niet dat het regelmatig voorkomt, maar theoretisch zou het mogelijk zijn dat er op de hd-recorder iets opgenomen wordt, er op de tv in de woonkamer naar iets anders gekeken wordt en dat twee kinderen op hun kamer elk ook nog eens naar iets anders kijken, terwijl iemand met een koptelefoon op nog naar de radio luistert.
Vergezocht....maar het kan wel !!
Toen ik nog ineternet via de kabel bij zeelandnet had zou ik tegelijkertijd ook nog eens hebben kunnen downloaden.
Allemaal over dezelfde kabel.
Als ik nu mine zou nemen heb ik in tegenstelling tot de kabel alleen maar de keuze uit of,of,of, ipv en, en, en.
Dat weegt voor mij niet op tegen de meerwaarde van haarscherp beeld of uitzending gemist.
Er staat bij mij ook nog een samsung-kastje van delta digitale tv, maar dat wordt zelden of nooit gebruikt.
Achteraf bleek een antenneversterker van 15 euro hetzelfde efect te hebben als de digitale tv van delta.
Ik zie geen verschil meer tussen het analoge signaal en het digitale.
Bovendien zit je weer met een extra AB waarmee het geluid weer niet optimaal mee geregeld kan worden etc etc
Kortom, ik zou het graag willen maar het kan gewoon niet. Jammer.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 27 jan 2007 20:36 
Site Admin

laten we vooruitstellen dat bij alle aanbieders digitale televisie nog in de kinderschoenen staat. de overgang van de hark-antenne en analoge tv is ooit ook niet van een leien dakje gegaan.

ik verwacht pas op zijn vroegst dat digitale televisie eind 2008 vormen gaat aannemen. dan zal er ook een betere ontwikkeling zijn in decoders zodat u alle tv gewoon kan aansluiten en bekijken wat u wilt. vooralsnog is het en luxe product dat je als klant moet nemen voor de leuke extra gadgets.

nu moet ik wel zeggen dat mine straks komt met extra kleine tuners voor 50 euro, mijn verwachting is dat deze prijs later nog iets goedkoper zal gaan worden. dan kan iniedergeval en tweede tv aangesloten worden en kan de klant kijken op 2 tv`s waarnaar hij/zij maar wilt :D dus mine is helemaal niet zo slecht :lol:

groet marcel.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]