Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 23 nov 2024 19:21

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 08 jan 2007 17:53 
Offline

Geregistreerd: ma 08 jan 2007 17:37
Berichten: 1
hallo ik een probleem met de telefoon dat hij iedere keer gemiddeld 2 maal per dag 1 maal over gaat.
dit probleem bij planet aan gekaard en kreeg netjes antwoord wat ik moest doen, het normale natuurlijk van kijk de kabels na en dergelijken maar ook het volgende antwoord:

Als de KPN Experia Box is aangesloten met de adapter, type MU18-2120150-C5 (12v 1500 mA) dan dient deze door ons omgeruild te worden. U kunt hiervoor telefonisch contact met ons opnemen. De adapter levert te weinig spanning, wat voor een storing kan zorgen.

ik weet niet of dat hier ook bekend is maar dacht van zal het toch even melden.

groetjes Chris


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 08 jan 2007 18:01 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
bedankt voor de melding. deze info was reeds eerder bekend op het forum. kijk maar eens met de zoekfunctie.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 16:02 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 11 jan 2007 15:29
Berichten: 43
het kan ook te maken hebben met "spooktelefoontjes" krijgen. dit kan komen omdat je geregistreerd staat bij bedrijven die je "lastig vallen" door je van alles te willen verkopen. Je kunt je hiervoor gelukkig wel afmelden. dan kan op de volgende website:

http://www.infofilter.nl

wordt je ook nooit meer gebeld door verkopers! :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 17:34 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Dit filter heeft alleen als "nadeel" dat je wel even geduld moet hebben.Werkt pas na een aantal weken.

Blijft het probleem zich dan nog voordoen,dan kan het (naar ik begreep komt dit zelden voor) met je EB te maken hebben.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 17:38 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 11 jan 2007 15:29
Berichten: 43
3 weekjes zelfs..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 17:40 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
sazzefraz schreef:
3 weekjes zelfs..


Ok ik dacht 4-6 maar 3 weken is te doen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 00:22 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 02 aug 2006 23:15
Berichten: 310
Ahccj schreef:
hallo ik een probleem met de telefoon dat hij iedere keer gemiddeld 2 maal per dag 1 maal over gaat.

Heb je toevallig iets van UPC? UPC maakt gebruik van een automatische kiezer. Deze kiest een nummer en wacht heel kort op een eventuele beantwoording. Als er niet snel beantwoord wordt dan verbreekt de verbindingen. De beltoon is eerder te horen dan de bel van de telefoon. Als je gebruik maakt van een DECT telefoon dan kan dit nog langer duren. Als jij de telefoon opgenomen heb dan ben je al te laat. Nummerweergave geeft 00000000 of zo. Zeer vervelend! Bij mij gebeurde het om +- 19.00 uur. Een paar dagen met de telefoon in de hand afgewacht en ja hoor daar was UPC weer. Goedenavond, wil u digitale tv van UPC...... :evil: NEE, ik wil met rust gelaten worden!!!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 10:48 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
UPC kan idd een van de boosdoeners zijn,maar wellicht dat aanmelden bij infofilter bijdraagt tot een oplossing.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 02 feb 2007 17:22 
Offline

Geregistreerd: ma 20 maart 2006 10:54
Berichten: 285
Ik hoop voor je dat het overgaat met infofilter, want het kan knap lastig zijn.........Déjà-vu gevoel


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 02 feb 2007 21:29 
Offline

Geregistreerd: ma 15 mei 2006 21:58
Berichten: 8
[quote="Ahccj"] Als de KPN Experia Box is aangesloten met de adapter, type MU18-2120150-C5 (12v 1500 mA) dan dient deze door ons omgeruild te worden. U kunt hiervoor telefonisch contact met ons opnemen. De adapter levert te weinig spanning, wat voor een storing kan zorgen.

Het was bij mij de oplossing, een nieuwe voeding, wij zijn van de "spook belletjes"verlost.

Ook aangemeld bij die site Infofilter maar ik weet niet of dat helpt.
Deze week weer de allermooiste aanbiedingen gekregen voor kranten, energie en geld.
Dus meer vertrouwen in de nieuwe voeding.

Frits


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling