Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 08 apr 2025 16:04

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 14 sep 2006 16:50 

Ik heb besteld Het Net Snel Surfen en Bellen abonnement vanwege de hoge snelheid 4000 Kbps.
Ik ontvang een contract. Hierin staat Het Net Instap Surfen en Bellen abonnement vermeld. Dit abonnement is lager van snelheid 1500 Kbps en lager van prijs. Dit is niet wat ik heb gevraagd.
Bij navraag bij Het Net kan ik jet juiste abonnement zelf wijzigen als ik het pakket krijg toegestuurd.
Vraag: ik krijg toch een wireless modem die gericht is op de te behalen snelheid? Dan kan ik een lage snelheid toch niet zomaar omzetten in een hoge snelheid.
De fout door Het Net kan niet herroepen worden.
Om een ander abonnement te willen (zonder gebruik te maken van de optie zoals boven aangegeven) moet ik telefonisch annuleren.
Hiertoe heb ik 2 pogingen gedaan van elk een half uur in de wachtstand gehangen, echter zonder resultaat.
Kan jij mij hierin verder helpen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 14 sep 2006 16:57 
Erelid

m.theng schreef:
Ik heb besteld Het Net Snel Surfen en Bellen abonnement vanwege de hoge snelheid 4000 Kbps.
Ik ontvang een contract. Hierin staat Het Net Instap Surfen en Bellen abonnement vermeld. Dit abonnement is lager van snelheid 1500 Kbps en lager van prijs. Dit is niet wat ik heb gevraagd.
Bij navraag bij Het Net kan ik jet juiste abonnement zelf wijzigen als ik het pakket krijg toegestuurd.
Vraag: ik krijg toch een wireless modem die gericht is op de te behalen snelheid? Dan kan ik een lage snelheid toch niet zomaar omzetten in een hoge snelheid.
Om een ander abonnement te willen (zonder gebruik te maken van de optie zoals boven aangegeven) moet ik telefonisch annuleren.
Hiertoe heb ik 2 pogingen gedaan van elk een half uur in de wachtstand gehangen, echter zonder resultaat.
Je kan ten alle tijden je snelheid later verhogen als het een en ander aangesloten is.

Heeft niets met je modem te maken, die lage snelheid omzetten naar een hoge doen ze aan de KPN kant,

Als je zeker weet dat hun de fout gemaakt hebben kun je ook de zaak annuleren, heb je geloof ik 7 dagen de tijd voor

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 14 sep 2006 17:03 
Site Admin

het verhogen van de snelheid is altijd mogelijk.
verlaging van de snelheid gaat pas in per vervaldatum van je contract.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 14 sep 2006 17:14 

m.theng schreef:

Lekker makkelijk van HetNet :? Als ik jou was zou ik een pogign wagen op 0800-0407 en daar je verhaal doen en zeggen dat je niet nog meer telefoonkosten wilt hebben (belachelijk gewoon !)
Als je geluk hebt krijg je iemand die de boel voor jou wil annuleren.Noteer naam,datum en tijdstip en bevestig dit aan HetNet.Als je modem binnenkomt stuur je de heleboel retour en wacht je op de annulering.

Ze moesten zich schamen om zo met nieuwe klanten om te gaan !

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]