Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 01:04

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: experiabox
BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2006 17:37 

:? :?
ik ben al een hele tijd aan het uitvinden of je op allebei de poorten van de eb je het zelfde nummer kan toewijzen
via emailen met het net kom ik niet verder
dan kan ik de telefoon van boven op de tweede poort zetten

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2006 17:41 
Site Admin

dit is niet mogelijk. per tel-aansluiting zal een apart telefoonnummer gekoppeld moeten worden

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2006 17:44 
Erelid

Johan je kan niet op allebei de poorten hetzelfde nummer toewijzen. Afhankelijk van je abonnement kan je wel een ander nummer aanvragen en dat op Tel 2 zetten en dan is het ook mogelijk om gratis intern te bellen van Tel1 naar 2 of andersom. Een extra nummer kost 1,50 per maand en dat kan/mag een regio nummer zijn. Verder kun je ook 084 nummers aanvragen

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2006 17:49 
Site Admin

het 1e 084 nummer is gratis.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2006 17:54 
Erelid

Hoe kan ik een extra telefoonnummer aanvragen en toewijzen aan een telefoontoestel?
Met Surfen en Bellen kunt u via één of meer telefoonnummers bereikbaar zijn.
U kunt 2 gewone telefoonnummers gebruiken en een onbeperkt aantal persoonlijke telefoonnummers. Gewone telefoonnummers gebruikt u voor u gewone telefoontoestellen en fax. Persoonlijke 084-nummers gebruikt u voor bellen met Mijn Online Telefoon, een Videotelefoon of een Wi-Fi telefoon.
Bij een Surfen en Bellen-abonnement kunt u meerdere telefoonnummers aanvragen. Heeft u meerdere telefoonnummers dan kunt u, afhankelijk van uw abonnement, ook meer gesprekken tegelijk voeren. Hoeveel gesprekken u tegelijkertijd kunt voeren hangt af van uw abonnement. Extra telefoonnummers kunt u bestellen via ‘mijn gegevens’. U kunt daarbij kiezen tussen een gewoon telefoonnummer en een persoonlijk nummer. Het eerste persoonlijke telefoonnummer bij uw abonnement is gratis.

Ga naar http://www.hetnet.nl
Ga naar "mijn gegevens"
Ga vervolgens naar ‘beheer telefoniegegevens”. Nadat u hebt ingelogd komt u op uw persoonlijke Surfen en Bellen-omgeving
Kies: Administratie
Kies vervolgens: Uw pakket
U kunt extra nummers aanvragen bij: Telefoonnummers
Let op!
U kunt niet meer gewone telefoonnummers aanvragen dan waarmee u ook kunt bellen. De KPN Experia Box heeft twee aansluitingen zodat u maximaal twee gewone telefoonnummers kunt aanvragen. Wil u meer dan twee nummers gebruiken dan kunt u extra persoonlijke nummers aanvragen. Wilt u meerdere gesprekken gelijktijdig kunnen voeren of een apart telefoonnummer toewijzen aan bijvoorbeeld uw fax, dan kunt u via ‘mijn gegevens’ een telefoonnummer toewijzen aan een aansluiting (Tel1 of Tel2) op de KPN Experia Box:

Ga naar http://www.hetnet.nl
Ga naar "mijn gegevens"
Ga vervolgens naar ‘beheer telefoniegegevens”. Nadat u hebt ingelogd komt u op uw persoonlijke Surfen en Bellen-omgeving
Kies: Service en Support
Kies: Beheer KPN Experia Box
U kunt telefoonnummers toewijzen bij: Poort nummer configuratie
o Poort 1 komt overeen met de aansluiting Tel1 van de KPN Experia Box
o Poort 2 komt overeen met de aansluiting Tel2 van de KPN Experia Box

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2006 20:25 

Volgens mij heeft HetNet maar twee abonnementsvormen namelijk: "Instap Surfen en Bellen" en "Snel Surfen en Bellen". Bij beide abonnementsvormen kan er maar 1 gesprek gelijktijdig worden gevoerd. HetNet spreekt zich tegen of komen er meer abonnementsvormen?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2006 22:26 

allemaal leuke lokkertjes met die lijnen. bij mijn overgang van isdn naar planet comfort zou ik 4 lijnen hebben, d.w.z. 4 gesprekken gelijktijdig kan voeren.
Alleen..... de experiabox kan dit niet. per poort, tel 1 of tel 2 kan er maar één telefoonnummer geprogrammeerd worden. Dus de optie die voorheen bij isdn was; 2 gesprekken gelijktijdig op hetzelfde nummer, is niet mogelijk.
Vraag mij dus af wat het voor zin heeft als de providers adverteren met meerder gesprekken mogelijk, aan te bieden.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2006 22:33 

Toch is het mogelijk om meerdere gesprekken tegerlijkertijd te voeren.

Zie http://www.sleeuwijkonline.nl/experiabo ... .php?t=190

Je kan er ook een VoIP centrale erachter hangen. Er zijn er verschillende kleinere centrales al verkrijgbaar.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]