Hoe kan ik een extra telefoonnummer aanvragen en toewijzen aan een telefoontoestel?
Met Surfen en Bellen kunt u via één of meer telefoonnummers bereikbaar zijn.
U kunt 2 gewone telefoonnummers gebruiken en een onbeperkt aantal persoonlijke telefoonnummers. Gewone telefoonnummers gebruikt u voor u gewone telefoontoestellen en fax. Persoonlijke 084-nummers gebruikt u voor bellen met Mijn Online Telefoon, een Videotelefoon of een Wi-Fi telefoon.
Bij een Surfen en Bellen-abonnement kunt u meerdere telefoonnummers aanvragen. Heeft u meerdere telefoonnummers dan kunt u, afhankelijk van uw abonnement, ook meer gesprekken tegelijk voeren. Hoeveel gesprekken u tegelijkertijd kunt voeren hangt af van uw abonnement. Extra telefoonnummers kunt u bestellen via ‘mijn gegevens’. U kunt daarbij kiezen tussen een gewoon telefoonnummer en een persoonlijk nummer. Het eerste persoonlijke telefoonnummer bij uw abonnement is gratis.
Ga naar
http://www.hetnet.nl
Ga naar "mijn gegevens"
Ga vervolgens naar ‘beheer telefoniegegevens”. Nadat u hebt ingelogd komt u op uw persoonlijke Surfen en Bellen-omgeving
Kies: Administratie
Kies vervolgens: Uw pakket
U kunt extra nummers aanvragen bij: Telefoonnummers
Let op!
U kunt niet meer gewone telefoonnummers aanvragen dan waarmee u ook kunt bellen. De KPN Experia Box heeft twee aansluitingen zodat u maximaal twee gewone telefoonnummers kunt aanvragen. Wil u meer dan twee nummers gebruiken dan kunt u extra persoonlijke nummers aanvragen. Wilt u meerdere gesprekken gelijktijdig kunnen voeren of een apart telefoonnummer toewijzen aan bijvoorbeeld uw fax, dan kunt u via ‘mijn gegevens’ een telefoonnummer toewijzen aan een aansluiting (Tel1 of Tel2) op de KPN Experia Box:
Ga naar
http://www.hetnet.nl
Ga naar "mijn gegevens"
Ga vervolgens naar ‘beheer telefoniegegevens”. Nadat u hebt ingelogd komt u op uw persoonlijke Surfen en Bellen-omgeving
Kies: Service en Support
Kies: Beheer KPN Experia Box
U kunt telefoonnummers toewijzen bij: Poort nummer configuratie
o Poort 1 komt overeen met de aansluiting Tel1 van de KPN Experia Box
o Poort 2 komt overeen met de aansluiting Tel2 van de KPN Experia Box