Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 00:13

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 14 jan 2007 11:40 

Hallo allemaal,
Ik heb een tijdje rondgekeken op dit forum en vraag nu jullie aandacht voor het volgende.
Ik heb de zwarte kpn expedia box ontvangen voor surfen en bellen via hetnet. Hiervoor had ik al adsl via hetnet.
Alles netjes gemonteerd volgens het boekje.
Internet werkt gewoon, ik kan wel gebeld worden, maar ik kan niet bellen. Kiestoon hoor ik wel. Eerst als ik een nummer intoetse volgde een bezettoon, of ik nu 1368 belde of een ander nummer. Vervolgens heb ik de box eens uitgezet en na een minuut weer aan. Als ik nu probeer te bellen en ik dus een nummer intoets hoor ik vervolgens helemaal niets meer (bezettoon hoor ik dus niet meer). kan wel nog steeds gebeld worden maar niet bellen. Voor aansluiting telefoon op experia box heb ik de meegeleverde kabel gebruikt. Voor de rest is ook alles goed aangesloten, hebben we tig keren gecontroleerd. Ik heb een gewone telefoon aangesloten, dus geen beeldtelefoon of iets dergelijks. Kan iemand mij helpen? Please???? :?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 14 jan 2007 13:40 

Probeer eerst eens een harde reset. Dit doe je d.m.v. een puntig voorwerp de resettoets ingedrukt houden totdat je een klik hoort. De SpeedTouch gaat zich nu resetten. Wacht 1 uur en probeer dan 1368 te bellen. Lukt het nog niet, dan staan de worden de SIP gegevens niet geladen in de SpeedTouch. Bel 0800-0505 en vraag of ze de SIP(VoIP) gegevens kunnen laden.

Profiel  

Berichttitel: dank je
BerichtGeplaatst: di 16 jan 2007 10:38 

Heel Heel Heeeel erg bedankt. Ik heb een harde reset gedaan, een uurtje gewacht en daarna kon ik eindelijk het nummer 1368 bellen. Vanaf nu is het dus geactiveerd. Heel erg bedankt!!! Als er nog iets is dan kom ik zeker weer naar dit forum, supersnelle reactie en mijn probleempje is meteen opgelost. Vele groetjes, nadine

Profiel  

Berichttitel: Re: dank je
BerichtGeplaatst: di 16 jan 2007 10:43 

nadiensche schreef:
Heel Heel Heeeel erg bedankt. Ik heb een harde reset gedaan, een uurtje gewacht en daarna kon ik eindelijk het nummer 1368 bellen. Vanaf nu is het dus geactiveerd. Heel erg bedankt!!! Als er nog iets is dan kom ik zeker weer naar dit forum, supersnelle reactie en mijn probleempje is meteen opgelost. Vele groetjes, nadine

Bedankt voor de terugkoppeling

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]