Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 00:50

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 28 dec 2006 22:31 
Offline

Geregistreerd: wo 01 nov 2006 16:23
Berichten: 12
Hallo gebruikers,

Wie o wie kan mij helpen om van het volgende probleem af te komen.

Het gaat om het volgende,
Wanneer wij gebeld worden, dan wordt de lijn na 13 minuten en ongeveer 30 seconde verbroken. Dit heb al reeds aangegeven bij de helpdesk, al schriftelijk voorgelegd bij de KPN en HetNet, maar ik krijg geen reactie terug. Praat ik misschien onzin dat men daarom niet reageerd. Zij hebben beide de mogelijkheid om alle gesprekken na te kijken en dan moeten ze wel tot de conclusie komen dat er zeker een aantal gesprekken excact stoppen bij die tijd.

Ik zie jullie reactie gaarne tegmoet.

Met vriendelijke groet,
Kees Verhaaf

_________________
Een computer werkt pas als wij dat willen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 28 dec 2006 23:12 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Hallo Kees,

Je praat geen onzin want er zijn ook mensen bij wie het na 12 minuten en 30 seconden is.Het is dus geen nieuw probleem.Bel anders eens met de HD en vraag of ze je overzetten naar een andere server.Het is een probleem dat naar alle waarschijnlijkheid veroorzaakt wordt door KPN :?: :!:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 29 dec 2006 00:16 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 02 aug 2006 23:15
Berichten: 310
Lijkt inderdaad op een probleem bij KPN.

Ik heb al in diverse topic dit probleem gelezen. Verbrekende verbindingen na +- 15 minuten. Is het niet een idee om de telefoonnummers te verzamelen van mensen die hier last van hebben en dit als één klacht door te geven aan KPN. Mogelijk kan er dan een gemeenschappelijk deel in de apparatuur gevonden worden die dit probleem veroorzaakt.

Kan de site beheerder hier iets in betekenen?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 29 dec 2006 01:12 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
Hmm idd, ik heb vandaag ook weer een paar klanten gehad die hetzelfde probleem hadden, en om eerlijk te zijn heb ik het thuis zelf ook een tijdje gehad, ik heb toen de splitter verwijderd en mijn EB gereset. Bij mij was dit toen de oplossing, maar waarschijnlijk bij veel mensen niet ben ik bang...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 29 dec 2006 06:54 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Misschien goed om even te kijken of de splitter al weg is :?:

@Flappie:idee om eea te bundelen is niet verkeerd,maar ik heb de indruk dat op het momen dat je bij KPN forum zo en zo noemt men niet echt blij is :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 29 dec 2006 11:18 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 02 aug 2006 23:15
Berichten: 310
Maarten, tja zou kunnen dat KPN niet blij zou zijn maar via dit forum zijn ook veel mensen geholpen die anders de helpdesk gebeld zouden hebben. En dit forum is toch positief over IPB en KPN. Ik denk dat het toch serieus genomen zal worden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 02 jan 2007 18:33 
Offline

Geregistreerd: wo 01 nov 2006 16:23
Berichten: 12
Hallo,

Ben vandaag gebeld geweest door een 2de lijns persoon van de KPN die mij heeft bevestigd dat dit een probleem is vaker is voorgekomen. Hij heeft mij op een andere poort gezet, dus is het een probleem van de KPN. Heb een heel goed gesprek gehad met deze persoon en ben goed geholpen, maar ook deze persoon zegt dat ze niet erg gelukkig zijn met Siemens, want de meest voorkomende problemen moeten worden doorgegeven door de klanten, met andere woorden er is in alle haast door Siemens een app. op de markt gezet die eigenlijk niet voldoende is getest door deze firma. Misschien moet de KPN de puntjes maar eens op de i gaan zetten bij Siemens en de meeste klanten die klachten hebben eens laten weten en zien dat Siemens zijn uiterste best doet om haar product te verbeteren zodat er geen klachten meer komen. Ik zelf denk dat de box te weinig intern geheugen heeft.

Gr.
Kees

_________________
Een computer werkt pas als wij dat willen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 02 jan 2007 23:58 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
kees200 schreef:
Hallo,

Ben vandaag gebeld geweest door een 2de lijns persoon van de KPN die mij heeft bevestigd dat dit een probleem is vaker is voorgekomen. Hij heeft mij op een andere poort gezet, dus is het een probleem van de KPN. Gr.
Kees


Bedoel je server of toch poort want wat betekent dat laatste dan :?:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 03 jan 2007 09:53 
Offline

Geregistreerd: wo 01 nov 2006 16:23
Berichten: 12
Hallo Maarten,


Ik gebruik zijn woorden en hij sprak over de poort. Het gaat hierbij enkel om het probleem met de telefoon. Dus volgens mij is dit echt een zaak voor de KPN, want zij hebben dit geheel nog in de hand volgens mij.

Gr.
Kees

_________________
Een computer werkt pas als wij dat willen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 03 jan 2007 13:06 
Offline

Geregistreerd: di 22 aug 2006 11:02
Berichten: 12
Woonplaats: 040
Same here...

Had er nog niet bij stilgestaan dat het probleem bij KPN zou kunnen zitten; ik ging er van uit dat door het vele telefoneren op nieuwjaarsdag de batterij van mn DECT leeg was. kzal maar eens een mailtje sturen naar HetNet...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 03 jan 2007 13:11 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
MarcelR schreef:
zal maar eens een mailtje sturen naar HetNet...

denk dat een telefoontje beter is. waarschijnlijk zal als antwoord op je mail een bericht komen om contact op te nemen met de helpdesk. scheelt je tijd en energie :wink:

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 03 jan 2007 19:07 
Offline

Geregistreerd: wo 27 dec 2006 07:42
Berichten: 79
Woonplaats: Westervoort
jwagenaar schreef:
MarcelR schreef:
zal maar eens een mailtje sturen naar HetNet...

denk dat een telefoontje beter is. waarschijnlijk zal als antwoord op je mail een bericht komen om contact op te nemen met de helpdesk. scheelt je tijd en energie :wink:


Een schrale troost, ik ben al 4 maanden bezig om dat probleem eens opgelost te krijgen Het Net. via KPN netwerk, zilveren Experiabox
Siemens.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling