Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 21 nov 2024 23:34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 11:13 
Offline

Geregistreerd: wo 27 dec 2006 07:42
Berichten: 79
Woonplaats: Westervoort
Bij mijn Internet Plus Bellen, wordt de verbinding na 13 a 14 minuten verbroken, ook als ik gebeld wordt. (Dis is vrij constant.)

Ook kan ik regelmatig niet bellen of gebeld worden? Lijn dood

Ook krijg ik vaak wel een kiestoon, maar als ik het nummer heb gedraaid, krijg ik niet de bekende tonen, en dus ook geen verbindding.

De computer is dan niet aan het downloaden, ook als de computer uistaat,
werkt het niet goed.

Het geheel is aangesloten door een erkende monteur. (KPN)
Met een Experiabox. Grijs Siemens.

Internet is bekabeld aangesloten UTP


Waar kan of moet ik naar kijken.

Heb al wel de controles gedaan die ik via de mail van de provider, en van de KPN heb ontvangen

Zijn er eventueel instellingen die ik in de Experiabox met veranderen, of andere dingen waar ik na kan kijken.

De splitter is al lang verwijderd.

Graag jullie ervaringen en meningen.

Ik zit er nu al 4 maanden mee.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 13:12 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Beste is de helpdesk(0800-0505) te bellen en duidelijk je klacht doorgeven.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 13:18 
Offline

Geregistreerd: wo 27 dec 2006 07:42
Berichten: 79
Woonplaats: Westervoort
Marcel schreef:
Beste is de helpdesk(0800-0505) te bellen en duidelijk je klacht doorgeven.


Ook die heb ik al zeker 12 keer gebeld in 3 maanden.
Er wordt van alles beloofd, maar er wordt helemaal niets nagekomen.
Ik wou dat ik er nooit aan begonnen was.

Inernet werkt goed, maar de telefoon is kl .......


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 13:23 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
henri-aalten schreef:
Marcel schreef:
Beste is de helpdesk(0800-0505) te bellen en duidelijk je klacht doorgeven.


Ook die heb ik al zeker 12 keer gebeld in 3 maanden.
Er wordt van alles beloofd, maar er wordt helemaal niets nagekomen.
Ik wou dat ik er nooit aan begonnen was.

Inernet werkt goed, maar de telefoon is kl .......


Is dus niet acceptabel en hoe je er ook van baalt,toch opnieuw klacht laten registreren,want er gebeurt intern echt wel wat ! Vraag meteen of je oude ticket nog open staat en als dat zo is dat je dan de supervisor wil spreken omdat er niks mee gedaan is ?! Is je ticket gesloten dan moet je even vragen waarom als het probleem niet is opgelost.Helaas kunnen wij je hierbij niet echt verder mee helpen omdat het door de tweedelijns moet gebeuren !

Blijven Drammen !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 14:06 
Offline

Geregistreerd: wo 27 dec 2006 07:42
Berichten: 79
Woonplaats: Westervoort
Maarten schreef:
henri-aalten schreef:
Marcel schreef:
Beste is de helpdesk(0800-0505) te bellen en duidelijk je klacht doorgeven.


Ook die heb ik al zeker 12 keer gebeld in 3 maanden.
Er wordt van alles beloofd, maar er wordt helemaal niets nagekomen.
Ik wou dat ik er nooit aan begonnen was.

Inernet werkt goed, maar de telefoon is kl .......


Is dus niet acceptabel en hoe je er ook van baalt,toch opnieuw klacht laten registreren,want er gebeurt intern echt wel wat ! Vraag meteen of je oude ticket nog open staat en als dat zo is dat je dan de supervisor wil spreken omdat er niks mee gedaan is ?! Is je ticket gesloten dan moet je even vragen waarom als het probleem niet is opgelost.Helaas kunnen wij je hierbij niet echt verder mee helpen omdat het door de tweedelijns moet gebeuren !

Blijven Drammen !


Ik ga maar weer eens bellen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 28 dec 2006 14:01 
henri-aalten schreef:
Bij mijn Internet Plus Bellen, wordt de verbinding na 13 a 14 minuten verbroken, ook als ik gebeld wordt. (Dis is vrij constant.)

Ook kan ik regelmatig niet bellen of gebeld worden? Lijn dood

Ook krijg ik vaak wel een kiestoon, maar als ik het nummer heb gedraaid, krijg ik niet de bekende tonen, en dus ook geen verbindding.

De computer is dan niet aan het downloaden, ook als de computer uistaat,
werkt het niet goed.

Het geheel is aangesloten door een erkende monteur. (KPN)
Met een Experiabox. Grijs Siemens.

Internet is bekabeld aangesloten UTP


Waar kan of moet ik naar kijken.

Heb al wel de controles gedaan die ik via de mail van de provider, en van de KPN heb ontvangen

Zijn er eventueel instellingen die ik in de Experiabox met veranderen, of andere dingen waar ik na kan kijken.

De splitter is al lang verwijderd.

Graag jullie ervaringen en meningen.

Ik zit er nu al 4 maanden mee.


dit probleem komt voor door dat er te veel udp flood sessies openstaan, of download sessies en ja al staat je pc uit dan blijven deze sessies soms hangen.
en mocht het niet zo zijn weet je dit zeker dan ligt het aan de sipserver dan moet je wel bellen maar als 2de lijns udp flood sessies tegenkomt dan wordt ticket rejected en afgesloten en klant wordt gebeld en wordt gemeld dat het aan hem ligt


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: do 28 dec 2006 14:22 
Offline

Geregistreerd: wo 27 dec 2006 07:42
Berichten: 79
Woonplaats: Westervoort
AK47 schreef:
henri-aalten schreef:
Bij mijn Internet Plus Bellen, wordt de verbinding na 13 a 14 minuten verbroken, ook als ik gebeld wordt. (Dis is vrij constant.)

Ook kan ik regelmatig niet bellen of gebeld worden? Lijn dood

Ook krijg ik vaak wel een kiestoon, maar als ik het nummer heb gedraaid, krijg ik niet de bekende tonen, en dus ook geen verbindding.

De computer is dan niet aan het downloaden, ook als de computer uistaat,
werkt het niet goed.

Het geheel is aangesloten door een erkende monteur. (KPN)
Met een Experiabox. Grijs Siemens.

Internet is bekabeld aangesloten UTP


Waar kan of moet ik naar kijken.

Heb al wel de controles gedaan die ik via de mail van de provider, en van de KPN heb ontvangen

Zijn er eventueel instellingen die ik in de Experiabox met veranderen, of andere dingen waar ik na kan kijken.

De splitter is al lang verwijderd.

Graag jullie ervaringen en meningen.

Ik zit er nu al 4 maanden mee.


dit probleem komt voor door dat er te veel udp flood sessies openstaan, of download sessies en ja al staat je pc uit dan blijven deze sessies soms hangen.
en mocht het niet zo zijn weet je dit zeker dan ligt het aan de sipserver dan moet je wel bellen maar als 2de lijns udp flood sessies tegenkomt dan wordt ticket rejected en afgesloten en klant wordt gebeld en wordt gemeld dat het aan hem ligt


Nog een week geef ik de tijd.

Dan laat ik via mijn advocaat het contract ontbinden wegens wanprestatie.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 28 dec 2006 15:15 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
AK47 schreef:
henri-aalten schreef:
Bij mijn Internet Plus Bellen, wordt de verbinding na 13 a 14 minuten verbroken, ook als ik gebeld wordt. (Dis is vrij constant.)

Ook kan ik regelmatig niet bellen of gebeld worden? Lijn dood

Ook krijg ik vaak wel een kiestoon, maar als ik het nummer heb gedraaid, krijg ik niet de bekende tonen, en dus ook geen verbindding.

De computer is dan niet aan het downloaden, ook als de computer uistaat,
werkt het niet goed.

Het geheel is aangesloten door een erkende monteur. (KPN)
Met een Experiabox. Grijs Siemens.

Internet is bekabeld aangesloten UTP


Waar kan of moet ik naar kijken.

Heb al wel de controles gedaan die ik via de mail van de provider, en van de KPN heb ontvangen

Zijn er eventueel instellingen die ik in de Experiabox met veranderen, of andere dingen waar ik na kan kijken.

De splitter is al lang verwijderd.

Graag jullie ervaringen en meningen.

Ik zit er nu al 4 maanden mee.


dit probleem komt voor door dat er te veel udp flood sessies openstaan, of download sessies en ja al staat je pc uit dan blijven deze sessies soms hangen.
en mocht het niet zo zijn weet je dit zeker dan ligt het aan de sipserver dan moet je wel bellen maar als 2de lijns udp flood sessies tegenkomt dan wordt ticket rejected en afgesloten en klant wordt gebeld en wordt gemeld dat het aan hem ligt


Beste AK47,

De conclusie die je nu trekt moet je nog even hard maken want je weet vast wel dat ook een van de kpn servers deze udp flood kan veroorzaken doordat gesprekken in het modem blijven hangen :?: :!:

Van een afstand kan je mi dit dus niet beoordelen en zou je de gebruiker een overzicht moeten vragen van udp sessies die lopen middels het commando netstat -a of netstat -as

In afwachting van je onderbouwing :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 28 dec 2006 15:30 
Offline

Geregistreerd: wo 27 dec 2006 07:42
Berichten: 79
Woonplaats: Westervoort
Maarten schreef:
AK47 schreef:
henri-aalten schreef:
Bij mijn Internet Plus Bellen, wordt de verbinding na 13 a 14 minuten verbroken, ook als ik gebeld wordt. (Dis is vrij constant.)

Ook kan ik regelmatig niet bellen of gebeld worden? Lijn dood

Ook krijg ik vaak wel een kiestoon, maar als ik het nummer heb gedraaid, krijg ik niet de bekende tonen, en dus ook geen verbindding.

De computer is dan niet aan het downloaden, ook als de computer uistaat,
werkt het niet goed.

Het geheel is aangesloten door een erkende monteur. (KPN)
Met een Experiabox. Grijs Siemens.

Internet is bekabeld aangesloten UTP


Waar kan of moet ik naar kijken.

Heb al wel de controles gedaan die ik via de mail van de provider, en van de KPN heb ontvangen

Zijn er eventueel instellingen die ik in de Experiabox met veranderen, of andere dingen waar ik na kan kijken.

De splitter is al lang verwijderd.

Graag jullie ervaringen en meningen.

Ik zit er nu al 4 maanden mee.


dit probleem komt voor door dat er te veel udp flood sessies openstaan, of download sessies en ja al staat je pc uit dan blijven deze sessies soms hangen.
en mocht het niet zo zijn weet je dit zeker dan ligt het aan de sipserver dan moet je wel bellen maar als 2de lijns udp flood sessies tegenkomt dan wordt ticket rejected en afgesloten en klant wordt gebeld en wordt gemeld dat het aan hem ligt


Beste AK47,

De conclusie die je nu trekt moet je nog even hard maken want je weet vast wel dat ook een van de kpn servers deze udp flood kan veroorzaken doordat gesprekken in het modem blijven hangen :?: :!:

Van een afstand kan je mi dit dus niet beoordelen en zou je de gebruiker een overzicht moeten vragen van udp sessies die lopen middels het commando netstat -a of netstat -as

In afwachting van je onderbouwing :wink:


Ja dat kan wel zo wezen, maar waarom sturen zij niet een deskundige om er eens goed na te kijken.

3 maanden wachten, en wel betalen voor een dienst dat niet goed werkt.

Ik begrijp best dat men niet alles in een paar dagen op kan lossen.

Maar dit is lijkt mij toch echt onbegrijpelijk

Mijn buurman heeft ook internetplusbellen, wel van Planet, met een zwarte experiabox, daar werkt het naar behoren.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 28 dec 2006 22:59 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Lijkt me idd een goed voorstel om iemand uit te nodigen die na zoveel maanden polshoogte komt nemen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 28 dec 2006 23:33 
Offline

Geregistreerd: wo 27 dec 2006 07:42
Berichten: 79
Woonplaats: Westervoort
Maarten schreef:
Lijkt me idd een goed voorstel om iemand uit te nodigen die na zoveel maanden polshoogte komt nemen.


Ja bij sommige providers duurt het lang voor zij iets doen.
Morgen maar weer eens bellen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 29 dec 2006 17:33 
Maarten schreef:
AK47 schreef:
henri-aalten schreef:
Bij mijn Internet Plus Bellen, wordt de verbinding na 13 a 14 minuten verbroken, ook als ik gebeld wordt. (Dis is vrij constant.)

Ook kan ik regelmatig niet bellen of gebeld worden? Lijn dood

Ook krijg ik vaak wel een kiestoon, maar als ik het nummer heb gedraaid, krijg ik niet de bekende tonen, en dus ook geen verbindding.

De computer is dan niet aan het downloaden, ook als de computer uistaat,
werkt het niet goed.

Het geheel is aangesloten door een erkende monteur. (KPN)
Met een Experiabox. Grijs Siemens.

Internet is bekabeld aangesloten UTP


Waar kan of moet ik naar kijken.

Heb al wel de controles gedaan die ik via de mail van de provider, en van de KPN heb ontvangen

Zijn er eventueel instellingen die ik in de Experiabox met veranderen, of andere dingen waar ik na kan kijken.

De splitter is al lang verwijderd.

Graag jullie ervaringen en meningen.

Ik zit er nu al 4 maanden mee.


dit probleem komt voor door dat er te veel udp flood sessies openstaan, of download sessies en ja al staat je pc uit dan blijven deze sessies soms hangen.
en mocht het niet zo zijn weet je dit zeker dan ligt het aan de sipserver dan moet je wel bellen maar als 2de lijns udp flood sessies tegenkomt dan wordt ticket rejected en afgesloten en klant wordt gebeld en wordt gemeld dat het aan hem ligt


Beste AK47,

De conclusie die je nu trekt moet je nog even hard maken want je weet vast wel dat ook een van de kpn servers deze udp flood kan veroorzaken doordat gesprekken in het modem blijven hangen :?: :!:

Van een afstand kan je mi dit dus niet beoordelen en zou je de gebruiker een overzicht moeten vragen van udp sessies die lopen middels het commando netstat -a of netstat -as

In afwachting van je onderbouwing :wink:



Hahaah MPSD kan precies zien welke poorten, sessies openstaan welke poorten voor wat en en hoe gebruikt wordt, MPSD kan zelf zien welke sites je bezocht hebt heb je daar genoeg aan.
Dus conclusie mpsd kan precies zien waar de fout zit en dat is 98% bij de klant zelf.

PS je kunt zelf je sessies controleren in de modem.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: vr 29 dec 2006 17:50 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 02 aug 2006 23:15
Berichten: 310
AK47 schreef:
MPSD kan zelf zien welke sites je bezocht hebt heb je daar genoeg aan.... PS je kunt zelf je sessies controleren in de modem.


Hmmm, dat vind ik erg knap van ze. Hoogstens ip-adressen. Ook moet je eens aangeven waar ik die sessies kan controleren. Het enige wat je kan zien is het aantal Network Address Translation en dit zegt niet zoveel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 29 dec 2006 18:04 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
AK47 schreef:
PS je kunt zelf je sessies controleren in de modem.

Geef even aan hoe je die sessies kan controleren in het modem(Siemens en SpeedTouch), dan hebben wij er wat aan. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 29 dec 2006 18:57 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
@Marcel:je kunt in je dos scherm via het commando netstat -a zien welke tcp en udp verbindingen er open staan.
Verder kun je met netstat -as nog wat opsommingen zien.

@AK47:ik kan dat dus zelf ook allemaal zien,maar als bijv de firewall in de EB op high staat en met e-mail notification ktijg ik door dat via poort 5060 een UDP flood komt van KPN dan weet jij wel genoeg 8)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling