Maarten schreef:
AK47 schreef:
henri-aalten schreef:
Bij mijn Internet Plus Bellen, wordt de verbinding na 13 a 14 minuten verbroken, ook als ik gebeld wordt. (Dis is vrij constant.)
Ook kan ik regelmatig niet bellen of gebeld worden? Lijn dood
Ook krijg ik vaak wel een kiestoon, maar als ik het nummer heb gedraaid, krijg ik niet de bekende tonen, en dus ook geen verbindding.
De computer is dan niet aan het downloaden, ook als de computer uistaat,
werkt het niet goed.
Het geheel is aangesloten door een erkende monteur. (KPN)
Met een Experiabox. Grijs Siemens.
Internet is bekabeld aangesloten UTP
Waar kan of moet ik naar kijken.
Heb al wel de controles gedaan die ik via de mail van de provider, en van de KPN heb ontvangen
Zijn er eventueel instellingen die ik in de Experiabox met veranderen, of andere dingen waar ik na kan kijken.
De splitter is al lang verwijderd.
Graag jullie ervaringen en meningen.
Ik zit er nu al 4 maanden mee.
dit probleem komt voor door dat er te veel udp flood sessies openstaan, of download sessies en ja al staat je pc uit dan blijven deze sessies soms hangen.
en mocht het niet zo zijn weet je dit zeker dan ligt het aan de sipserver dan moet je wel bellen maar als 2de lijns udp flood sessies tegenkomt dan wordt ticket rejected en afgesloten en klant wordt gebeld en wordt gemeld dat het aan hem ligt
Beste AK47,
De conclusie die je nu trekt moet je nog even hard maken want je weet vast wel dat ook een van de kpn servers deze udp flood kan veroorzaken doordat gesprekken in het modem blijven hangen
Van een afstand kan je mi dit dus niet beoordelen en zou je de gebruiker een overzicht moeten vragen van udp sessies die lopen middels het commando netstat -a of netstat -as
In afwachting van je onderbouwing
Ja dat kan wel zo wezen, maar waarom sturen zij niet een deskundige om er eens goed na te kijken.
3 maanden wachten, en wel betalen voor een dienst dat niet goed werkt.
Ik begrijp best dat men niet alles in een paar dagen op kan lossen.
Maar dit is lijkt mij toch echt onbegrijpelijk
Mijn buurman heeft ook internetplusbellen, wel van Planet, met een zwarte experiabox, daar werkt het naar behoren.