Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 00:55

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 25 dec 2006 14:21 

Hallo,

SInds een jaar hebben we ADSL van Het Net. We hebben in het afgelopen jaar 1 keer een uurtje ongeveer zonder verbinding gezeten en verder nooit geen problemen gehad en het bevalt dus goed tot nu toe.

Eigenlijk willen we nu ook graag gaan bellen via Het Net icm internet. Maar we twijfelen enorm ( mede door alle negatieve verhalen) of we het wel zullen doen. In febr. 2007 is ons 1-jarig contract bij Het Net afgelopen en mogen we evt. overstappen naar een andere provider.

Wat adviseren jullie: het internet en bellen via Het Net gewoon proberen of overstappen naar een andere provider. En als we zouden overstappen, verloopt dat dan soepeltjes door Het Net, of gaan ze voor problemen zorgen ?

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 25 dec 2006 15:02 
Hallo,

Er zijn inderdaad de nodige klachten te lezen op dit forum, maar ik ben zelf dik tevreden. Overigens maak ik gebruik van Planet, omdat ik hier reeds internet had. Planet en Het Net zijn beide van KPN en gelijkwardig lijkt mij.

Wanneer alles goed aangesloten wordt (volg de installatiebeschrijving, boekje A en B, en denk niet dat het zo wel kan !!) moet het lukken. Bij mij was het in 30 minuten klaar.

Garantie kan ik niet geven, maar het bespaart mij EUR 240,- per jaar en ik ben een happy user. Succes met de keuze.

BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 13:24 

san1977 schreef:
Wat adviseren jullie: het internet en bellen via Het Net gewoon proberen of overstappen naar een andere provider. En als we zouden overstappen, verloopt dat dan soepeltjes door Het Net, of gaan ze voor problemen zorgen ?

Als je HetNet email accounts wil behouden kan je het beste bij HetNet blijven.

Als je tijdig HetNet(6-8 weken van te voren) opzegt en na een 1-2 weken nieuwe ADSL aanvraagt zijn er geen problemen. Je kan dan op dezelfde dag overstappen.

Als je op inet zoekt naar andere providers zal je zien dat er geen

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]