Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 21 nov 2024 23:43

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 19 nov 2006 19:03 
Offline

Geregistreerd: zo 19 nov 2006 16:13
Berichten: 5
Ik heb sinds een week internet+bellen van hetnet. Het werkt absoluut niet naar behoren en na een paar keer de experiabox gereset te hebben, bleek mn telefoonlijn volledig weggevallen te zijn. Ik heb hier een mail over gestuurd, maar de standaardmail bood geen uitkomst en dwong mij om de helpdesk te bellen.

Nu had ik dit al gedaan, aangezien ik wel wilde weten wat er precies aan de hand was/is.

Het bleek dat mensen die de experiabox een paar keer hadden gereset, automatische een firmware-update binnen hadden gehaald. En daar zat nu juist het probleem. In de update zaten een paar fouten: het WiFi lampje en het VoIP lampje brandt niet meer. Ik heb nog wel internet, maar heb veel moeite om op bepaalde servers in te loggen (fout425, failed to establish connection) en mn telefoonlijn doet nu helemaal niets meer, kan zelfs niet meer gebeld worden.

De man die ik aan de lijn heb gehad, heeft mn telefoonnummers genoteerd en zei dat hij hoopte dat het voor het weekend was opgelost.

Blijkbaar is dit niet het geval geweest, aangezien nog geen van mijn problemen zijn opgelost.

Nu zou ik graag willen weten of ik de experiabox weer moet resetten om de juiste firmware-update erop te krijgen of dat dat automatisch gebeurt.
Ik weet dat ze mn telefoonnummer hebben, maar ik heb op het moment erg weinig vertrouwen in het op de hoogte stellen van hun klanten van hetnet.

Als iemand hier meer over weet, zou ik dat graag hier vernemen.

Alvast bedankt.

Ps. zet hetnet deze problemen ook op hun site somewhere, Ik kan het niet vinden iig..


Laatst bijgewerkt door Gody op zo 19 nov 2006 21:27, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 19 nov 2006 20:05 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Je hebt nu waarschijnlijk firmware 1.40.9-iptv (26 Okt 2006) en bent afhankelijk van de helpdesk medewerker die de vorige firmware(1.38.6) of de nieuwste firmware(1.40.9c-iptv Nov 2006) kan laden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 19 nov 2006 21:26 
Offline

Geregistreerd: zo 19 nov 2006 16:13
Berichten: 5
nee, het is de allernieuwste update, van vorige week. De medewerker van hetnet heeft dit bekeken en bevestigd dat door de nieuwste update te hebben, het WiFi en VoIP lampje niet meer branden, waardoor er dus diverse problemen zijn.

Ik hoop iig dat het snel wordt opgelost.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 19 nov 2006 23:39 
Offline

Geregistreerd: zo 12 nov 2006 12:48
Berichten: 13
Woonplaats: Delfzijl
Had het zelfde probleem, ook het Wifi-ledje en Voip-ledje waren uit.
Opgelost door uiteindelijk in te loggen op de ExperiaBox, geavanceerde instellingen, beheer, en opnieuw opstarten.
't is te proberen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 20 nov 2006 00:38 
Offline

Geregistreerd: zo 19 nov 2006 16:13
Berichten: 5
Bedankt voor je reactie, maar het heeft niet gewerkt. Het is toch echt iets softwarematigs in de firmware-update die ik momenteel heb en ben helaas afhankelijk van de kunde en snelheid van de technische staf van hetnet...gelukkig heb ik er geen slapeloze nachten van, maar het zou zomaar kunnen :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 20 nov 2006 10:00 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Dan wellicht tzt afhankelijk van je geduld toch nog even contact opnemen met HD.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 20 nov 2006 14:31 
Offline

Geregistreerd: wo 01 nov 2006 16:23
Berichten: 12
Hallo,

Als het niet lukt met HetNet, ga je toch gewoon naar de KPN helpdesk 0800-0407, dit telefoonnummer is gratis en daarbij de Experiabox is eigendom van KPN, dan moeten zij het probleem maar gaan verhelpen.

Gr.
Kees

_________________
Een computer werkt pas als wij dat willen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 13 jan 2007 17:51 
Offline

Geregistreerd: wo 27 dec 2006 07:42
Berichten: 79
Woonplaats: Westervoort
kees200 schreef:
Hallo,

Als het niet lukt met HetNet, ga je toch gewoon naar de KPN helpdesk 0800-0407, dit telefoonnummer is gratis en daarbij de Experiabox is eigendom van KPN, dan moeten zij het probleem maar gaan verhelpen.

Gr.
Kees


Vergeefse moeite heb ik ook geprobeert. zij verwijzen weer naar de provider.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 13 jan 2007 20:45 
Offline

Geregistreerd: wo 01 nov 2006 16:23
Berichten: 12
Hallo Henry,

Nu kun je zelfs gratis bellen met je probleem en dan moet je bellen 0800-0505 en vervolgens de keuze maken van volgens mij 3 - 3 -3 - 1 en dan kom je bij de helpdesk van HetNet. Als het probleem niet daar behandeld wordt, zetten zij je vanzelf door naar de tweedelijns medewerker van ja hoor de KPN.

Ik zie het resultaat graag komen.

Gr.
Kees

_________________
Een computer werkt pas als wij dat willen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 14 jan 2007 02:10 
Offline

Geregistreerd: wo 27 dec 2006 07:42
Berichten: 79
Woonplaats: Westervoort
kees200 schreef:
Hallo Henry,

Nu kun je zelfs gratis bellen met je probleem en dan moet je bellen 0800-0505 en vervolgens de keuze maken van volgens mij 3 - 3 -3 - 1 en dan kom je bij de helpdesk van HetNet. Als het probleem niet daar behandeld wordt, zetten zij je vanzelf door naar de tweedelijns medewerker van ja hoor de KPN.

Ik zie het resultaat graag komen.

Gr.
Kees


Dat nummer is mij bekend, heb il al vaker geprobeert.
Maar daar zijn de wachttijden ook zolang, en wordt de verbinding ook na 2 uur verbroken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 14 jan 2007 18:44 
Offline

Geregistreerd: wo 10 jan 2007 11:44
Berichten: 44
problemen met cockpit/mijnhetnet/planet/kpn ... website zooi --> provider afhankelijk.

problemen met telefonie, portering, linesync, etc... dus box gerelateerd en achter je box --> KPN

problemen met je computer... provider afhankelijk, behalve als de 1e lijn t niet meer weet.. dan kpn

_________________
MultiPlay ServiceDesk medewerker
- IPB KPN
- IPB HetNet
- IPB Planet
- Slim bellen


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling