Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 00:02

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 03 maart 2007 10:28 

Maarten schreef:
Mocht je de moed nog bijeen kunnen rapen dan zou ik toch nog een keer telefonisch contact zoeken op een vroeg tijdstip in de ochtend of later op de avond maar misschie denk je hier zo het `jouwe´ bij :oops:

Geef dan ook jouw 06-nummer op.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 03 maart 2007 11:53 

Maarten schreef:
henri-aalten schreef:
Heb al 3 keer een brief gehad dat er een KPN monteur langs moet komen, zij konden mij niet bereiken op het telefoonnummer, dat zij zelf al weken geleden hadden afgesloten.

Tja de bekende wet van ....

Mocht je de moed nog bijeen kunnen rapen dan zou ik toch nog een keer telefonisch contact zoeken op een vroeg tijdstip in de ochtend of later op de avond maar misschie denk je hier zo het `jouwe´ bij :oops:

Ik heb de afgelopen weken wel zeker 40 verschillende mensen van de KPN aan de lijn gehad. Het enige wat je hoort, het is het computersysteem dat niet sneller gaat, en men kan niet handmatig ingrijpen, heb geduld heb geduld, is 10 weken wachten niet lang genoeg.

Het is tot ik niet naar die andere grote kabel wil, anders had ik allang gezecht steek die kabel maar ................

Ienmad een indee welke afdeling met het telefoonnumm die ik nog kan bellen. Wel naar Pvive bericht .

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 03 maart 2007 13:04 

henri-aalten schreef:
Ik heb de afgelopen weken wel zeker 40 verschillende mensen van de KPN aan de lijn gehad. Het enige wat je hoort, het is het computersysteem dat niet sneller gaat, en men kan niet handmatig ingrijpen.
Ligt er aan wie je aan de lijn hebt en hoever je doorgedrongen bent in de ivoren toren.
In de ivoren toren is het, het kan en mag handmatig ingrijpen.
Als je als antwoord krijgt dat het computersysteem niet snel genoeg is, dan ben je duidelijk nog niet ver genoeg naar binnen gedrongen.

Ik weet dat met GSM data verbindingen dat er direct in de ivoren toren ingegrepen wordt.
Hoe dat met ipb zit, daar heb ik nog geen ervaring mee omdat dergelijke verbindingen hier tot nu toe nog niet zijn uitgevallen.

Citaat:
Ienmad een indee welke afdeling met het telefoonnumm die ik nog kan bellen.
Helaas ik heb geen ander nummer dan de gratis nummers.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 03 maart 2007 15:20 

myshadow schreef:
henri-aalten schreef:
Ik heb de afgelopen weken wel zeker 40 verschillende mensen van de KPN aan de lijn gehad. Het enige wat je hoort, het is het computersysteem dat niet sneller gaat, en men kan niet handmatig ingrijpen.
Ligt er aan wie je aan de lijn hebt en hoever je doorgedrongen bent in de ivoren toren.
In de ivoren toren is het, het kan en mag handmatig ingrijpen.
Als je als antwoord krijgt dat het computersysteem niet snel genoeg is, dan ben je duidelijk nog niet ver genoeg naar binnen gedrongen.

Ik weet dat met GSM data verbindingen dat er direct in de ivoren toren ingegrepen wordt.
Hoe dat met ipb zit, daar heb ik nog geen ervaring mee omdat dergelijke verbindingen hier tot nu toe nog niet zijn uitgevallen.

Citaat:
Ienmad een indee welke afdeling met het telefoonnumm die ik nog kan bellen.
Helaas ik heb geen ander nummer dan de gratis nummers.

Ik heb er inmiddels de buik van vol.
Vandaag nog even naar de Primafoonwinkel geweest, wat denk je, wij kunnen niets voor U doen.

Wat mij betreft, mag dat bedrijf naar de Kl .....te gaan.

Ik ga wel naar een andere.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]