Henk.W schreef:
Maarten schreef:
Henk.W schreef:
Dat helpt niet , HetNet heeft alles overgenomen van de KPN. Je kan hiervoor geen acount meer maken bij mijn KPN.
Als je de account daarna telofonisch moet bevestigen hoor je dat het niet meer kan met je huidige lijn.
Ik kan dat al sinds April niet meer.
Dan is dit dus ook een andere werkwijze dan bijv bij Planet
Ja dat is het ook Maarten, ik vind dit ook vervelend.
Je wordt begraven in de nota's van € 0, of nota's wat kant nog wal raakt.
Administratief is het bij HetNet een grote puinhoop, heb al zeer veel keren daar aan de bel getrokken, niemand begrijp of snap je op die administratie daar. Ik heb de moed hierover al een poos opgegeven.
Ik ben eigenlijk door Freeler naar HetNet overgeheveld en heb hier toen ook niet omgevraagd.
Maar als mijn abo afloopt ben ik toch van plan om over te stappen naar KPN, de upload bevalt mij helemaal niet bij hun want die hebben ze gehalveerrd bij dit abo. 4000/256. Je kan moeilijk een paar dingen tegelijk doen en dan wordt het heel erg traag laat staan dat de b.v een webcam aanzet dat kan je het wel schudden.
ik heb dat ook met 0,00 bij mijn gegevens via email krijg ik dan wel de nota met de bedragen maar kan hem dan niet normaal uitprinten
ben er sinds gisteren achter dat de helpdesk van 0,45 cent naar 0,01 cent per minuut is gegaan en zelfs een gratis nummer das al een goede stap in de juiste richting
maar het is wel erg druk en er wordt inderdaad met kpn opgenomen en de deskundig heid is er zeer zeker nog niet op vooruit gegaan
maar over de kwaliteit van internet en telefonie mag ik helemaal niet klagen
maar administratief is een drama