Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 00:31

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 14 dec 2006 19:41 

Nou voor de trouwe volgers onder jullie. Alles werkt bij mij. Ik heb een keer de helpdesk moeten bellen 30 minuten maar sindsdien alles als een tierelier. Ik heb veel aan jullie hulp gehad.

Dus ja ene volgende vraag. ALs ik ene snelheidstest doe
http://www.speedtest.nl/TestSuite/TestController.asp zit ik rond de 415 kbs. Das mooi meneer vernooij.
Alleen nu komt het. Ik ga vervolgens netjes genruik maken van mijn vertrouwde newsleecher en daar haal ik maximaal 250 kbs. Wie o wie weet hoe of waarom, en dat terwijk ik blij was want mijn vorige abbo was 3 mbs en ik haalde 300 kbs. Dus ik dacht dat wordt nu 400 en gaan met die dvd's :-) een lichte tegenvaller dus. Nu is het wel zo dat ik het geen ramp vind om iets langer te doen over een download, alleen staat het zo haaks op de snelheid en ik wil graag alles snappen, vanddar dus mijn vraag. Weet een van jullie hoe dit kan.

Ik heb zowel de hetnet als de planet lijntjes geprobeerd, en bij beide drie lijntjes...geen verschil.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 14 dec 2006 20:11 

Ga er maar vanuit dat de lijntjes geknepen worden en dat in de avond altijd wat minder loopt dan overdag.Ik weet niet van wanneer de meting is maar ik verwacht dat je morgen overdag een hogere snelheid zult halen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 14 dec 2006 20:24 

Ik kan het zo snel niet meer vinden, maar volgens mij wordt de newsfeed bij nova.planet.nl begrenst op 3 x 80 KB/s

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 14 dec 2006 22:23 

Maarten schreef:
Ga er maar vanuit dat de lijntjes geknepen worden en dat in de avond altijd wat minder loopt dan overdag.Ik weet niet van wanneer de meting is maar ik verwacht dat je morgen overdag een hogere snelheid zult halen.

ik heb de metingen gedaan gelijk achter elkaar.
Dus eerst snelheidstest resultaat 415
zelfde minuut ongeveer newsleecher 240-250
tijdstipvan meting was tijdstip eerste post dus rond 1930-1945

Het vreemde is dat het bij planet niet gebeurd.

Als er geknepen word is het volgens mij de EB die knijpt, want maandag dinsdag nog gewoon via planet de snelheid van 300 gehaald. en sinds de EB snelheid gedaald. Ik gebruik nog steeds de nova.planet.nl die van het net is net zo snel/langzaam.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]