Zit met het volgende probleem:
Bij me broer moest ik de Experiabox installeren, het internet alleen, de rest had hij al voor elkaar. Hij heeft alles netjes in de meterkast weggewerkt, allemaal goed. De telefoon doet het ook (niet altijd even goed) maar goed. Dus ik ging aan de slag om internet te installeren voor hem. Dacht het even in een uurtje te doen, maar tot op heden is het nog niet gelukt.
In de meterkast heeft hij de EB gehangen, maar daar zit wel de splitter aan (las dat dat wellicht niet meer noodzakelijk is). In eerste instantie wil ik het internet bedraad hebben, omdat ik dan in de box zelf voor de draadloze variant WEP kan kiezen ipv WPA, want het draadloze netwerkkaartje wat hij heeft ondersteunt geen WPA. Maar ik krijg het dus niet aan de gang. Alle lampjes branden wel, en met de installatie met cd zegt hij ook dat het allemaal voltooid is, maar krijg gewoon geen verbinding. Krijg enkel de headers in de bovenste blauwe balk van IE, meer niet. Gisteravond net een halve google en marktplaats pagina, maar meer ook niet. Waar kan het aan liggen??? Moet ik eerst eens proberen zonder splitter??
Hoor het graag.
|