Hallo, ik ben nieuw op dit forum en ik weet niet goed of ik in het juiste forum zit. Ik wil jullie mijn ervaringen met HetNet, Planet en KPN niet onthouden.
Vandaar onderstaande klacht zoals ik die heb gemaild naar KPN.
"Op 20 september j.l. heb ik mijn huidige ADSL Surfen pakket van HetNet omgezet naar Snel Surfen en Bellen van HetNet via de aanmeldpagina op de site van HetNet. Groot was mijn verbazing toen ik op 23 september een orderbevestiging ontving van Planet Internet met een voor mij volkomen onbekend, en niet gewenst, abonnement. Hierover contact gehad met Planet en HetNet. De fout zou hersteld worden,de order bij Planet geannuleerd en bij HetNet geactiveerd. Enkele dagen later ontvang ik van HetNet een bevestiging van mijn aanmelding voor Instap Surfen en Bellen. Weer gebeld: Nee, helaas, dat kan niet meer verandert worden. Maar na oplevering is dat geen probleem. Ondertussen lijkt er niets te gebeuren. Weer gebeld met KPN, Planet en HetNet. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en heb inmiddels mijn verhaal aan diverse medewerkers verteld, die mij daarna weer vrolijk doorverbinden met nog een andere afdeling/medewerker. Men verteld hetzelfde verhaal over de annulering bij Planet. Ik controleer zo nu en dan de voortgang van mijn order op het Internet en zie dat de order en bij HetNet en bij Planet nog gewoon in het systeem staat.
Plotseling ontvang ik een grote doos met daarin alle spullen voor de installatie. Hoera, denk je dan. Tot je de handleiding en de brief van Planet ziet. Weer gebeld: Er zou terug gebeld worden. Inderdaad, na enkele dagen een medewerker die verteld dat er geen installatiepakket van Planet verstuurd is! Ik blijf wachten op mijn HetNet pakket. Die komt niet. Afgelopen woensdag nogmaals gebeld met de belofte dat weer teruggebeld ga worden. Ik heb nog niets gehoord.
Ondertussen ben ik er helemaal zat van. Het voordeel wat in het abonnement zit ben ik allang kwijt aan telefoonkosten. Ik zou graag zien dat het nu goed opgelost word."
Ik vind het bizar.
Nog een inhoudelijke vraag over het installatiepakket: Zit daar de USB Adapter niet in? Op de site van HetNet wordt gesuggereerd dat je zo aan de slag kunt met je draadloze verbinding.
_________________ Aeilko
|