Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 21 nov 2024 23:47

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 09 feb 2007 23:27 

Ok duidelijk !

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 10 maart 2007 14:03 

royce75 schreef:
Goed nieuws voor mensen die van Surfen en Bellen af willen.

Bij de KPN (0900-0244) kunnen we nu ook S&B annuleren en herstellen naar een PSTN/ISDN lijn, waar het mogelijk is natuurlijk.
Het heet een 'repair mail' aanmaken. Dat kan voor IPB KPN/Planet/HetNet.
Dus het kan wel. herstellen naar een PSTN, en dan weer een andere aanbieder.

Greetz

Ik moet mijn opmerking van een paar maanden geleden corrigeren.
Lang nagedacht om het op te zeggen en terug te gaan naar de oude situatie.
KPN daar eens over gebeld en nee niet de bekende 0900 helpdesks want daar heb je toch niets aan.

1.HetNet moet je een maand vantevoren opzeggen is de procedure.
KPN klachtenlijn meldt mij dat je dit maar beter 3 maanden vantevoren moet doen want HetNet loopt met de administratie flink achter en daarom zou je al te laat kunnen zijn als je net voor de laatste maand opzegt.....

2. Je zou idd terug worden gezet naar de oude analoge situatie ZONDER enige vorm van ADSL bij wie dan ook...
Men durfde niet te garanderen dat dit zonder verder kosten gebeurd en dus ook niet of KPN kosten in rekening brengt omdat KPN het zou kunnen zien als een nieuwe lijnaanvraag met dito aansluitprijs....

3. Pas als je volledig bent teruggezet naar analoog kun je weer ADSL bij een KPN provider aanvragen waar de bekende wachttijd aan vast zit...

4. Overstappen van HetNet ipb naar bv KPN ipb zou ook niet vlekkeloos gaan (zie berichten andere forummers.)

Al met al.....tot nu toe werkt IPB redelijk bij mij en met de betaling ook geen rare dingen gehad, verder heb ik de laatste tijd de telefoon vaak nodig.

Conclusie voor mij..ik laat mijn abbo voorlopig maar een jaar doorlopen en bekijk het opnieuw in 2008...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 12 maart 2007 08:51 

ook ik heb nog een keer contact gehad met hun om over deze zaak te hebben voor mij zelf, het schijnt toch grote gevolgen te hebben en dat je helemaal zonder iets zit en als je weer alles wilt hebben moeje toch op 3mnd rekenen.

Het is natuurlijk heel raar dat je niet eens meer eigenlijk kan overstappen naar één van de parners op een goede manier zonder ellen en financiele gevolgen. :shock:

Dus blijf ik ook maar zitten . :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 12 maart 2007 09:50 

Henk.W schreef:
ook ik heb nog een keer contact gehad met hun om over deze zaak te hebben voor mij zelf, het schijnt toch grote gevolgen te hebben en dat je helemaal zonder iets zit en als je weer alles wilt hebben moeje toch op 3mnd rekenen.

3 maanden komt we wel heel erg lang voor,resp er is nog heel wat te doen aan de interne systeemkoppelingen !

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2007 11:22 

Wat een bangmakerij doen ze weer aan. Nou ik heb het wel opgezegd (althans geprobeerd) en ze begonnen mij ook te dreigen dat ik een tijdje zonder internet zou komen te zitten..................pfffffffffff nou so be it heb ik gezegd.

Inge

PS: maar mijn repair mail is nog niet rond hoor, heb al tig keer gebeld en steeds wordt ie aangemaakt en aangemaakt en aangemaakt en aangemaakt want als ik bel weet niemand iets! Het lijkt wel een virus, er aan komen is makkelijker dan eraf.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2007 23:15 

Wellicht wil je mij jouw postcode en huisnummer even sturen via een PM, dan kijk ik wel of er een repairmail naar het rayon is verstuurd. Dit soort communicatie met SAVE is om gek van te worden :evil:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2007 22:41 

Henk.W schreef:

Het is natuurlijk heel raar dat je niet eens meer eigenlijk kan overstappen naar één van de parners op een goede manier zonder ellen en financiele gevolgen. :shock:

Dus blijf ik ook maar zitten . :wink:

Ik weiger te blijven zitten en ik heb er echt de balen van. Nu wordt me verteld dat ik dus een tijd zonder internet kom te zitten en niemand kan me vertellen wanneer ik teruggezet ga worden. Ik heb nog geen brief o.i.d. gekregen dus het is drijfzand. Tja ik weet het ff niet meer. Ik heb nu heel onnozel ADSL Lite aangevraagd via de site, zal mij benieuwen want volgens de helpdesk krijg ik een foutmelding, nou die heb ik dus niet gehad, zal mij benieuwen en ik zal wel een afwijzing krijgen ofzo.....

:(

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]