royce75 schreef:
Goed nieuws voor mensen die van Surfen en Bellen af willen.
Bij de KPN (0900-0244) kunnen we nu ook S&B annuleren en herstellen naar een PSTN/ISDN lijn, waar het mogelijk is natuurlijk.
Het heet een 'repair mail' aanmaken. Dat kan voor IPB KPN/Planet/HetNet.
Dus het kan wel. herstellen naar een PSTN, en dan weer een andere aanbieder.
Greetz
Ik moet mijn opmerking van een paar maanden geleden corrigeren.
Lang nagedacht om het op te zeggen en terug te gaan naar de oude situatie.
KPN daar eens over gebeld en nee niet de bekende 0900 helpdesks want daar heb je toch niets aan.
1.HetNet moet je een maand vantevoren opzeggen is de procedure.
KPN klachtenlijn meldt mij dat je dit maar beter 3 maanden vantevoren moet doen want HetNet loopt met de administratie flink achter en daarom zou je al te laat kunnen zijn als je net voor de laatste maand opzegt.....
2. Je zou idd terug worden gezet naar de oude analoge situatie ZONDER enige vorm van ADSL bij wie dan ook...
Men durfde niet te garanderen dat dit zonder verder kosten gebeurd en dus ook niet of KPN kosten in rekening brengt omdat KPN het zou kunnen zien als een nieuwe lijnaanvraag met dito aansluitprijs....
3. Pas als je volledig bent teruggezet naar analoog kun je weer ADSL bij een KPN provider aanvragen waar de bekende wachttijd aan vast zit...
4. Overstappen van HetNet ipb naar bv KPN ipb zou ook niet vlekkeloos gaan (zie berichten andere forummers.)
Al met al.....tot nu toe werkt IPB redelijk bij mij en met de betaling ook geen rare dingen gehad, verder heb ik de laatste tijd de telefoon vaak nodig.
Conclusie voor mij..ik laat mijn abbo voorlopig maar een jaar doorlopen en bekijk het opnieuw in 2008...