Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 24 nov 2024 06:37

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 22 feb 2014 22:32 
Offline

Geregistreerd: vr 21 feb 2014 21:27
Berichten: 1
Twee weken geleden is mijn Experiabox (v8) vervangen en beschik ik over de v9-versie.
Sindsdien lukt het niet meer om met een iPod Touch 5 iMessages te versturen (wifi). Ontvangen gaat prima, evenals mailen en internetten.
Het versturen lijkt tot 90/95% (blauwe balk) goed te gaan, dan blijft het proces steken. Na een paar minuten verschijnt de melding dat het bericht niet verzonden kan worden.
iMessages versturen (via dezelfde iPod) op een ander wifi netwerk (bv. ziggo) gaat prima.

Geen problemen verder met overige Apple apparaten icm experiabox v9.

Suggesties?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling