vandaag maar even gebeld met wederom kpn om na te vragen hoe of wat met die opzegging. Nu kunnen we er lang en kort over draaien maar die opzegging is niet meer terug te draaien. Hoe lullig het ook klinkt, na een rondje of 7 afdelingen van hd tot backoffice, niemand weet hoe en waar die opzegging vandaan komt.
Op 11 januari is de lijn al geblokkeerd, en op 23 februari is de opzegging aangevraagd. Heeft verder niets met ziggo te maken. Nu komt het mooie! als de lijn op 11 januari al is geblokkeerd...waarom kan ik dan nog steeds bellen/internetten/tv kijken? en als de lijn "gesloopt" is op 23 februari...waarom kan ik dan nog steeds bellen/internetten en tv kijken?
Niemand weet het bij kpn, maar zoals ik het begrijp kan het singaal ieder moment eruit vallen. Op de vraag of dit nog kan worden terug gedraaid is het antwoord: nee, want volgens alle gegevens is de lijn gesloopt, wat ik moet gaan doen is na dat de lijn echt dood is alles weer opnieuw aanvragen en daarbij ene verzoek indienen het huidige nummer opnieuw te activeren.
beste webare, nu kan je hier mooie verhalen gaan breien dat ik alleen maar problemen hebt maar dat is subiet niet waar. Als dat vanaf 2006 zo zou zijn had ik allang de pijp aan maarten gegeven. de dingetjes die jij opnoemt zijn peuleschilletjes en easy oplosbaar. maar dit is natuurlijk wel erg grof vind je zelf niet? zomaar iemand lijn slopen zonder dat hij daar zelf enige notie van heeft, dwz geen brieven of enige correnspondentie hierover.
Erg teleurstellend van je webcare om te stellen dat ik alleen maar negatieve ervaringen hebt met iptv, lees je uberhaubt het iptv gedeelte op dit forum wel? daar heb ik namelijk 10-tallen positieve ervaringen over iptv geschreven.
Ziggo heeft hierin niets te maken waarom? omdat die ziggo lijn op een hele andere naam staat
Face it boys en geef nou eens toe dat er stelselmatig grove fouten worden gemaakt maar ga hierin niet een vinger wijzen naar ALTIJD de gebruiker, want wat mij nu overkomt is al vaker gebeurt bij andere mensen, voorbeelden hiervan zijn op dit forum te vinden.
En nu hoop ik, webcare, dat je ook zo sportief bent op dit verhaal te reageren.
Groet Marcel.